Gjest anonym Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Kjæresten min får meg ikke til å føle meg som at han elsker meg at jeg er den rette/spesiell,eller at han synst jeg er kjempe fin og søt. Hva hadde dere sakt og hvordan ville dere ha hatt det? Jeg føler det at jeg må ha noe å bygge forholdet på. Er så dritt lei av at han glaner sann på andre jenter.da tenker jeg fort at han ikke er fornøgd med meg eller andre ting.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Kjæresten min får meg ikke til å føle meg som at han elsker meg at jeg er den rette/spesiell,eller at han synst jeg er kjempe fin og søt. Hva hadde dere sakt og hvordan ville dere ha hatt det? Jeg føler det at jeg må ha noe å bygge forholdet på. Er så dritt lei av at han glaner sann på andre jenter.da tenker jeg fort at han ikke er fornøgd med meg eller andre ting. Artig å få opplevd begge sider av en sak noen ganger da, i et retrospektiv, ikke sant?Anonymous poster hash: 14df6...5e2
Bringebæret Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Å, så glad jeg er for at jeg har den samboeren jeg har. Han får meg til å føle meg både vakker og spesiell, og det er godt i et forhold. 1
Gjest Miranda2011 Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Kjæresten min får meg ikke til å føle meg som at han elsker meg at jeg er den rette/spesiell,eller at han synst jeg er kjempe fin og søt. Hva hadde dere sakt og hvordan ville dere ha hatt det? Jeg føler det at jeg må ha noe å bygge forholdet på. Er så dritt lei av at han glaner sann på andre jenter.da tenker jeg fort at han ikke er fornøgd med meg eller andre ting. Er det noe han gjør/sier som får deg til å føle sånn? Eller er det du som ikke "føler deg bra nok"? Han er jo sammen med deg, det betyr da at han liker deg og har følelser for deg?
Gjest anonym Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 Han sier nesten alldri noe fint til meg. Han tar meg ikke ut for å møte vennene hans,foreldra har jeg møtt en gang. Vi har vært sammen i 5 mnd. Det er jeg som må finne på aktiviteter for oss. Vi drar ikke ut for å spise iøag eller noen ting.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 Snakk med han, eller dump han. Anonymous poster hash: 8bea1...aee
Gjest anonym Skrevet 3. juli 2013 #8 Skrevet 3. juli 2013 Og når vi er først ute og handler eller er på kjøpe senter så er han mest opptatt av å se på andre jenter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå