AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Det er kjæresten til venninna mi som ved en tilfeldighet bumpet over profilen til eksen min og han har masse bilder av seg selv der, naken og usladdet. Det plager meg fordi vi har en sønn sammen og flere av bildene har han samme av på FB, så der er enkelt å spore han opp. Har konfrontert han og sagt at sønnen min skal IKKE relateres med noe sånt. Han bare fnyser av det og nekter å slette noen ting som helst. Hva gjør jeg??Anonymous poster hash: ca74f...605
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Hvordan kan de enkelt spores til FB? Ligger han ute med fullt navn? Anonymous poster hash: 1b8aa...927
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Hva gjør kjæresten til venninna di på et sexforum? Anonymous poster hash: 4cb45...680 6
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Hva gjør kjæresten til venninna di på et sexforum?Anonymous poster hash: 4cb45...680 Haha! Godt poeng! Anonymous poster hash: 1b8aa...927 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Trøst deg med at han neppe har fått seg noe annet enn slengfitter eller gammel kuk hos personer der. 70% av folka der inne er desperate mannfolk og resten er pripne damer. Anonymous poster hash: a325c...266 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 Trøst deg med at han neppe har fått seg noe annet enn slengfitter eller gammel kuk hos personer der. 70% av folka der inne er desperate mannfolk og resten er pripne damer. Anonymous poster hash: a325c...266 30% damer tror jeg du skal lete lenge etter.. MAKS 10% Anonymous poster hash: 1b8aa...927
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 30% damer tror jeg du skal lete lenge etter.. MAKS 10% Anonymous poster hash: 1b8aa...927 Okei, sant nok. Mange av ''jentene'' der inne er mannfolk som sitter bak skjermen Anonymous poster hash: a325c...266
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #8 Skrevet 3. juli 2013 Okei, sant nok. Mange av ''jentene'' der inne er mannfolk som sitter bak skjermen Anonymous poster hash: a325c...266 Eller falske profiler laget av siden selv. Nå husker jeg ikke hva den heter den siden som ble hacket, men epostadressene avslørte at en relativt stor andel av jentene hadde domenet til siden som epostadresse, med andre ord, falske. Anonymous poster hash: 1b8aa...927
Raven Emerald Skrevet 3. juli 2013 #9 Skrevet 3. juli 2013 Hva gjør kjæresten til venninna di på et sexforum?Anonymous poster hash: 4cb45...680 Hvordan mener du denne informasjonen er relevant for problemstillingen til TS?
Raven Emerald Skrevet 3. juli 2013 #10 Skrevet 3. juli 2013 Haha! Godt poeng! Anonymous poster hash: 1b8aa...927 Eh..nei..? Det var ikke noe poeng. Det er fullstendig irrelevant for TS' sin problemstilling hvorfor typen til venninna er på forumet, om han er på forumet fast, bare av og til, om han har egen profil der, om han har profil sammen med dama si, eller hvordan det nå er.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #11 Skrevet 3. juli 2013 Du må ta det opp med ham igjen - og understreke at du ikke har noe imot nakenbilder etc og hva han bedriver der inne, men at han må sladde ansiktet for å beskytte barnet. Om han ikke forstår dette, sier du at du vil han skal tenke på saken - og at du kommer til å invitere ham på familivernkontor for å få forklart nettvett med teskje dersom han ikke kan ta hensyn til sin sønn. Hva han gjør på sexsider har ingen noe med og skader ikke hans barn, men at han viser ansiktet sitt der og dermed avslører anonymitet skader noen. Det er ikke bare gamle menn der - jeg har vært på flere sexsider fordi jeg kjenner folk som er der og vil jeg skal sjekke det ut, og har da gjenkjent andre. Nå er ikke jeg spesielt interessert eller sladrete, men det forundrer meg at enkelte legger ut bilder av ansikt, og gjerne telefonnummer. Anonymous poster hash: 5bf5b...776 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå