Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på ferie, og tenkte det å sykronisere spillelistene mine. Men det går ikke! Jeg har premium, og det gikk på en spilleliste med ca 80 sanger, men ikke resten. Hva kan dette komme av?

Vet ikke om det har noe å si, men den spillelista jeg prøver er det ikke jeg som har laged, bare "follow".

Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

På mobil?

Kan hende at du har lagret for mange låter og at det rett og slett ikke er plass til mer.

Skrevet

Ja på mobil. Lagret for mange låter på mobilen eller på spotify?

Har en del fra før på itunes, som er på mobilen nå. Men på spotify er det kun ca 80 sanger som er på offline mode.

Skrevet

På mobil?

Kan hende at du har lagret for mange låter og at det rett og slett ikke er plass til mer.

Forresten så fikk jeg til å sykronosiere på data, men det ble ikke sykronisert på mobil når jeg sjekka der.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Ja altså slik jeg har forstått det, så lagres offlinelisten på mobilen. Ikke slik at man kan gå inn på mobilen og finne låtene, men det ligger i systemet. Ellers er det jo vanskelig å høre dem offline.

Og har du dårlig med plass igjen på minnet så kan du ikke ha fler låter i offlinemodus

Skrevet

Minnet på tlf min er ikke full, så det skal være mer enn nok plass

Skrevet

Det er bare noen av sangene som legger seg inn på offlinemoduset på telefonen. Resten må du spille av mens du har nett på telefonen, så synkroniseres de oså :)

Skrevet

Det er bare noen av sangene som legger seg inn på offlinemoduset på telefonen. Resten må du spille av mens du har nett på telefonen, så synkroniseres de oså :)

Jeg har prøvd, men det skjer ikke noe. Har spilt av mange sanger, men ingen blir sykronisert?!

Skrevet

Jeg har prøvd, men det skjer ikke noe. Har spilt av mange sanger, men ingen blir sykronisert?!

Har du internett på telefonen mens du spiller sangene da ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...