AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Jeg synger veldig bra. Og dette vet jeg for folk begynner å gråte når jeg synger. Jeg har alltid vært "kjent" for å synge bra og alle trodde jeg skulle bli stor stjerne når jeg ble større.. Men jeg har bare lagt alt på hylla.. Vet ikke hvor jeg skal med musikken.. Jeg har ikke utdannet meg innenfor det, har ingen kontakter og har ikke muligheter til å ta opp noen studier.. Hvordan kan jeg da slå igjennom? Jeg blir trist når jeg hører og ser hvordan jeg var før. Hvor mye jeg sang og opptredde,... Nå er alt bare.....borte... Hvordan får jeg liv i dette igjen? Anonymous poster hash: 46fc4...6fa
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Har du ikke fått med deg diverse talentkonkurranser som går på tv? Anonymous poster hash: 05e13...bb2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Har du ikke fått med deg diverse talentkonkurranser som går på tv? Anonymous poster hash: 05e13...bb2 Jeg har vært med en gang og kom til delfinale, men aldri igjen..For mye sirkus for meg dette. Anonymous poster hash: 46fc4...6fa
FrøkenBaker Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Skriver du selv? Hva med å slå deg sammen med noen som skriver/produserer musikk og se hva som skjer?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Du kan jo legge ut en video på youtube, om du er meget heldig blir du oppdaget. Anonymous poster hash: 0b2c9...695
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 Legg ut på youtube. Og gi oss link! :D Anonymous poster hash: 20724...538
Gjest Coolaid Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 Dersom du har dette store talentet som du sier, så er det jo synd å kaste det bort. Problemet er at det er tusenvis som har stort tallent. Brenner du for dette finner du en løsning. Det er mange muligheter som finnes. Det hjelper lite å sitte hjemme å gjøre ingenting. Ta kontakt med folk i musikkbransjen, skaff deg et band, skaff en gitarist, ta opp lån og spill inn musikk, send mail, legg ut på nett, lag nettside, skaff deg en gitarist og spill gratis på pub, kafe, osv osv.. Du kan gjøre tusen ting.Hva med urørt ? Det koster å vinne, å delta er gratis.
Gjest Nigiria Skrevet 3. juli 2013 #9 Skrevet 3. juli 2013 Veldig mange er fantastiske til å flinke. Ikke alle er like gode til å markedsføre seg selv. Med blogg og YouTube er du i det minste et skritt nærmere;)
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #10 Skrevet 3. juli 2013 Youtube:) Anonymous poster hash: 405ab...ec3
Tibbie Skrevet 3. juli 2013 #11 Skrevet 3. juli 2013 Registrer deg på Urørt og legg ut musikken din der! Kanskje du får en liten spillejobb? Ellers er jo Youtube en fin ting. Husk at det var der Justin Bieber ble oppdaget, og han er nå en av verden største artister Eller lag sanger og egne musikkvideoer! Jeg har en venninne som også er en musikkspire, og hun lagde en musikkvideo som jeg fikk spille hovedrollen i. Den videoen har gitt henne flere spillejobber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå