Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #1 Skrevet 15. april 2004 ok i natt holdt jeg på å bli gal.. jeg har slike perioder hvor jeg tisser flere ganger om natta, i natt tror jeg at jeg var oppe 4 ganger fra kl 23 til 9 det er vel ikke nromalt.. er på do og rtt til bake i seng og jammen meg må jeg på do igjen.. det svir ikke eller noe slikt, så det kan ikke være blærekatarr vel.. og det skjer bare av og til.. jeg drikker ikke ekstremt mye heller.. men det har kanskej noe med hva jeg drikker. drikker kun saft juice vann og is te... det er det ...
Scorpina Skrevet 15. april 2004 #2 Skrevet 15. april 2004 Hm....du er ikke gravid?! *ler litt usikkert her* Vet jeg hadde et usannsynlig høyt tissebehov på natta da.... Men, hvis du har hatt sånn tisseproblem over en stund burde du jo kanskje bli henvist til urologisk avdeling ved sykehuset i byen du bor i for å få utredet dette. Og jeg går ut i fra at du tisser godt før du legger deg, og er således forsiktig med inntak av væske før du sovner...?! Skjønner GODT at denne "evinnelige" tissinga på natta er usannsyyyynlig irriterende!! Ikke noe er så kjedelig som å få avbrutt nattesøvnen!!! Du har min sympati!! :trøste:
Malou Skrevet 15. april 2004 #3 Skrevet 15. april 2004 Jeg er selv som oftest oppe to ganger per natt (en gang natt, en gang tidlig morgen) og mistenker at dette er årsaken til at jeg ofte er veldig trøtt på jobb. De få gangene jeg ikke er oppe om natten, blir jeg helt forskrekket når vekkerklokken ringer om morningen! Prøver å ikke drikke noe rett før jeg legger, men da jeg er vant til å innta ganske mye veske i løpet av dagen. Jennifer
Bentebent Skrevet 15. april 2004 #4 Skrevet 15. april 2004 men det har kanskej noe med hva jeg drikker. drikker kun saft juice vann og is te... det er det ... Juice, te og kaffe er vanndrivende. Unngå å drikke det de siste timene før du legger deg.
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2004 #5 Skrevet 16. april 2004 Jge har samme prob sjøl.Jeg er oppe 4-5 ganger i løpet av natta,og jeg drikker ikke særlig mye.Du som spurte om hu ikke er gravid,jeg har selv tenkt på det,men nå får jeg vente til neste uke og se om jeg får mensen...Har også vondt under puppa,det er som om bh hindrer meg i å puste liksom,vondt å ligge på magen og
Fakse Skrevet 16. april 2004 #6 Skrevet 16. april 2004 Hyppig vannlating på tross av at man ikke drikker spesielt mye kan være et tegn på sukkersyke. Bestill deg legetime og snakk med legen din om dette. Det er ikke normalt å tisse så ofte om natta, og det ødelegger nattesøvnen din.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå