AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Det er ca 3 mnd siden det ble slutt med eksen min. I slutten av forholdet så daffet følelsene av for begge to. Nå har jeg møtt en kjempebra fyr, som jeg liker veldig godt. Vi har komt til det stadiet der vi ligger og stryker på hverandre, holder hender osv. Han er veldig søt og snill, og det føles rett NÅR jeg er sammen med han. Men med en gang jeg er hjemme etter at vi har vært med hverandre, så har jeg en dårlig følelse. Vet liksom ikke om jeg er klar for noe nytt så fort. Vil liksom være singel en stund til, og ikke forplikte meg enda. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Snart kommer han nok til å prøve å kysse meg (har ungått de situasjonene pga. dette) og føler liksom at jeg må si noe til han om hva jeg tenker/føler før det er for sent. Dette er så sinnsykt vanskelig! Er både glad og trist på en gang. Men syntes det er dårlig gjort mot han å ikke si i fra om hvordan jeg føler.. Anonymous poster hash: b8925...187
Nettinettet Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Jeg ville sagt til han at du liker han veldig godt, men føler at du trenger å ta ting veldig rolig og hva han tenker om det. Samtidig så lurer jeg på om dette virkelig har med det at du vil være singel å gjøre, eller det at du ikke har de helt rette følelsene for han. Hadde dette vært en som du bare falt pladask for, ville det da være for tidlig å involvere deg med noen? Ville du da heller ha vært singel enn kjæreste med han? 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Takk for svar, det er nok det beste å si ja. Han fortalte meg i dag at han hadde planlagt noe "romantisk" i helgen.. kjente jeg fikk litt panikk da. Men tror det er best å ta det opp med han ansikt til ansikt? Anonymous poster hash: b8925...187
Nettinettet Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Jeg ville sendt han en melding og sagt at jeg tror vi må snakke sammen, og så hadde jeg sagt det til han ansikt til ansikt hvis det var mulig ja. Og nå kan du jo si at du kjente det når han sa han hadde planlagt noe romantisk. Si det som det er at du liker han godt som en venn, og for øyeblikket ønsker du ikke noe mer enn vennskap med han. Og så er det viktig at du beklager hvis du har gitt inntrykk for noe annet ved å leie han osv.. Vi vil ikke ha en tråd til med dårlig takling av avvisning
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Tja. Du burde nok si det til han ansikt til ansikt helst. Er han straight nok så forstår han vel det. Dere kan jo bare ta det veldig rolig vel, også bare se hva som skjer? Ser for meg at på sikt så vil det bli en naturlig overgang til du at ønsker noe mer, eller så vil det ikke skje noe stort mer, og du forblir singel og uforpliktet.Anonymous poster hash: ba3a1...3f5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå