Gå til innhold

"Gammel kjærlighet ruster aldri"  

1. 1. "Gammel kjærlighet ruster aldri"

• sant?
      4
    • usant?
      4
    • kanskje??
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir du sentimental når du hører en gammel låt, fra et tidligere kjærlighetsliv,din første store kjærlighet el.l ? Hvordan går det i ditt nye forhold da..oppsøker du de gamle sangene fra den tiden.. Savner du det gamle forholdet..ønsket om å være tilbake der du engang var?... De sier at "gammel kjærlighet ruster aldri".. Men vil det si at man bare blir mer og mer følelseskald, etter som det ene forholdet etter det andre ryker?? Kan man møte sin store kjærlighet på et senere tidspunkt enn sitt første eventyr?? Skriver jeg masse tull?? :roll::hoho: hehe.. jaja,det er nå en av de tingene som rusler rundt i mitt hode..Men så fant jeg kvinneguiden :kul: 8) Nå rusler jeg det over skjermen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Gammel kjærlighet ruster aldri", er et ordtak som ikke stemmer for mitt vedkommende.

Jeg er over gamle-kjærestene for lengst.

Av og til hører jeg sanger som minner om en eller annen X, men jeg reflekterer ikke mer over det.

Det gir meg ikke noe savn.

-Og heldigvis for det! :wink:

Skrevet

Jeg har ingen stygge brudd bak meg, alle mine ekser ville jeg hilst på og pratet sivilisert med i dag om jeg hadde møtt noen. Jeg tenker med glede tilbake på tiden vi har hatt sammen og om jeg hører en sang på radioen kan jeg bli sentimetal og tenke tilbake, men på samme måte som jeg tenker tilbake på andre gode minner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...