Gå til innhold

Hundepass Tromsø

Gjest Sollii

Anbefalte innlegg

Gjest Sollii

Trenger hundepass i Tromsø fra 18 August til 27/28 August. Jeg har hørt med hundepensjonat, men synes ikke dette høres ut som det ultimate for valpen? Hun er en 5 mnd gammel pomeranian, og vil gjerne at hun kommer til en familie hvor de tar seg av henne slik jeg gjør. Betaler så klart :-)

Noen som vet om noen som kan passe valpen i dette tidsrommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Trenger hundepass i Tromsø fra 18 August til 27/28 August. Jeg har hørt med hundepensjonat, men synes ikke dette høres ut som det ultimate for valpen? Hun er en 5 mnd gammel pomeranian, og vil gjerne at hun kommer til en familie hvor de tar seg av henne slik jeg gjør. Betaler så klart :-)

Noen som vet om noen som kan passe valpen i dette tidsrommet?

Har du prøvd å annonsere på finn? Evt i avisa? Jeg bor i målselv men har nettop fått valp selv så det blir kanskje litt tungvindt med to :)

Anonymous poster hash: ee77f...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen erfaring med det selv, men har sett på fb og nett noe som heter finnenhundepasser.no Kanskje det er napp å få der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sollii

Jeg la ut på facebook å endte opp med 13 forespørsler, til å med noen som ville betale for å passe henne så dette anbefaler jeg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg la ut på facebook å endte opp med 13 forespørsler, til å med noen som ville betale for å passe henne så dette anbefaler jeg!

Ulempen med det er at nå vet folk at huset ditt er tomt på den tiden.

Anonymous poster hash: ccc5a...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Murica

Ulempen med det er at nå vet folk at huset ditt er tomt på den tiden.

Anonymous poster hash: ccc5a...3ed

Esh, er man så redd for det er det bare å lage en sockpuppet konto.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Annonse

Hei!

jeg passer gjerne hunden din i perioden! er student ved universitetet, har fleksible dager. har hatt hund hjemme siden barneskolen og savner det å ha hund men har ikke tid til å ha på fulltid. (har hatt en soft coated wheaten terrier og hjemme har vi nå en cairn terrier) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...