Gjest Sollii Skrevet 3. juli 2013 #1 Del Skrevet 3. juli 2013 Trenger hundepass i Tromsø fra 18 August til 27/28 August. Jeg har hørt med hundepensjonat, men synes ikke dette høres ut som det ultimate for valpen? Hun er en 5 mnd gammel pomeranian, og vil gjerne at hun kommer til en familie hvor de tar seg av henne slik jeg gjør. Betaler så klart :-) Noen som vet om noen som kan passe valpen i dette tidsrommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #2 Del Skrevet 3. juli 2013 Trenger hundepass i Tromsø fra 18 August til 27/28 August. Jeg har hørt med hundepensjonat, men synes ikke dette høres ut som det ultimate for valpen? Hun er en 5 mnd gammel pomeranian, og vil gjerne at hun kommer til en familie hvor de tar seg av henne slik jeg gjør. Betaler så klart :-) Noen som vet om noen som kan passe valpen i dette tidsrommet? Har du prøvd å annonsere på finn? Evt i avisa? Jeg bor i målselv men har nettop fått valp selv så det blir kanskje litt tungvindt med to Anonymous poster hash: ee77f...cf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portvinpiken Skrevet 3. juli 2013 #3 Del Skrevet 3. juli 2013 Jeg har ingen erfaring med det selv, men har sett på fb og nett noe som heter finnenhundepasser.no Kanskje det er napp å få der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sollii Skrevet 4. juli 2013 #4 Del Skrevet 4. juli 2013 Jeg la ut på facebook å endte opp med 13 forespørsler, til å med noen som ville betale for å passe henne så dette anbefaler jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #5 Del Skrevet 6. juli 2013 Jeg la ut på facebook å endte opp med 13 forespørsler, til å med noen som ville betale for å passe henne så dette anbefaler jeg! Ulempen med det er at nå vet folk at huset ditt er tomt på den tiden. Anonymous poster hash: ccc5a...3ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Murica Skrevet 6. juli 2013 #6 Del Skrevet 6. juli 2013 Ulempen med det er at nå vet folk at huset ditt er tomt på den tiden. Anonymous poster hash: ccc5a...3ed Esh, er man så redd for det er det bare å lage en sockpuppet konto. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catfin Skrevet 4. august 2013 #7 Del Skrevet 4. august 2013 Hei! jeg passer gjerne hunden din i perioden! er student ved universitetet, har fleksible dager. har hatt hund hjemme siden barneskolen og savner det å ha hund men har ikke tid til å ha på fulltid. (har hatt en soft coated wheaten terrier og hjemme har vi nå en cairn terrier) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå