Gjest Wei Wei Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Jeg vurderer å kjøpe Bjursta spisebord fra Ikea og vil høre dere erfaring med bordet. Har dere hvit eller eikefinner? Noen ulemper?
Gjest Sommerdrøm Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Hadde det i eikefiner, gikk greit det, eneste ulempe er at det ble raskt stygt på overflaten.
Gjest ELuna Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Vi har det i eikefiner og er veldig fornøyd med det. Det eneste er at fargen har falmet litt, noe som lagde merker der en lampe hadde stått over lengre tid, og da vi kjøpte flere stoler var de litt mørkere enn de gamle. Merkene etter lampa tror jeg har blitt borte nå da, og de nye stolene går seg vel til etterhvert, men det er hvertfall ikke noe jeg tenker noe særlig over. Men dette skjer vel med mange ulike materialer.
Gjest Wei Wei Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Takk for svar. Hvordan er det med det hvite bordet da? Er ripene synlige? Går fargen bort?
Batteri Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Vi har det i brunsvart, og jeg elsker det! Det er faktisk mitt favorittmøbel her hjemme. Vi bruker alltid voksduk pga barna, så det holder seg fint og skrapefritt.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Vi har også Bjursta (i sort) og er knallfornøyde! Bordet er kjempesolid, tungt og flott, er enkelt å legge i innleggsplater. Vi har mediumstørrelsen da, men det er mer enn stort nok, får enkelt plass til 10 stk Har ikke opplevd å få ringer, riper, hakk eller merker, og vi spiser middag rundt bordet hver dag. Tallerknene er jo ikke glovarme, men vanlig middagsvarme da Ellers - en hyperaktiv 5-åring og en småslurvete 2-åring har enda ikke laget et eneste merke i bordet, og det tar jeg som et godt tegn Anonymous poster hash: 329f3...454
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå