Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært så utrolig latterlig dum, og latt meg lure da jeg så en annonse på Facebook, "vitalife detox og slimatrex." Jeg bestilte en 30 dagers prøvepakke av slimatrex for 45 kr, og oppga bare adresse, tlfnummer og epost, altså ikke noe kortinformasjon. Hva gjør jeg nå? Er jo umulig å få tak i dem og avbestille. Har i min etterpåklokskap lest om at folk blir trukket store summer. Uffa meg, jeg lærer aldri altså :( men de kan vel ikke trekke meg når jeg ikke har oppgitt kontonr eller noe kortinformasjon? Hvordan gjør jeg det nå? Hilsen ei som føler seg som verdens dummeste.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kontakt forbrukerrådet og hør om de har noen anmerkninger på firmaet. Om de har det, og det viser seg at du har "meldt" deg på et dyrt abonnement, spør om tips til hvordan du skal komme deg ut av det.

Vil regne med at du får med en giro, og vil tro du er nødt til å betale de 45 kronene. Du har tross alt bestilt en vare. :/

Anonymous poster hash: d7c5a...6ad
Skrevet

Hvis man ikke har oppgitt kort-info, hvordan skal de klare å stjele penger? Men for å være på den sikre siden ville jeg bestilt nytt bankkort og sperret det gamle.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man ikke har oppgitt kort-info, hvordan skal de klare å stjele penger? Men for å være på den sikre siden ville jeg bestilt nytt bankkort og sperret det gamle.

Hva skal hun gjøre det for når de ikke har noe av kortinformasjonen..?

Anonymous poster hash: be25c...5d5

• Liker 2
Skrevet

Siden du har bestilt produktet på nettet, så kan du angre deg innen 14 dager. Så send bare en e-post til de om at du benytter deg av angreretten din.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...