Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca. tolv ganger i året får jeg et plutselig behov til å forandre på håret mitt, og nå er jeg inne i en sånn periode igjen, men er tom for ideer. Tar imot alle forslag!

Slik ser det ut nå:

post-55081-0-28256200-1372841828_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver måned? :omg: Hvis du vil være vågal bestiller du klipp og farge hos en frisør, går inn, og sier "jeg vil ha noe nytt, slå deg løs, gjør hva du vil."

AnonymBruker
Skrevet

Shave det helt av.

Hanekam. Gjerne i en farge!

Pannelugg.

Anonymous poster hash: 8008b...bb4
Skrevet

Du hadde kledd kort! Type sånn som Emma Watson hadde...

Gjest C4r1n3
Skrevet

Barbermaskin? Blir ikke mer drastisk enn det :fnise:

Gjorde det selv for en tid tilbake, angrer fortsatt ikke :smoke:

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det selv for en tid tilbake, angrer fortsatt ikke :smoke:

High five! Gjorde det, jeg også. Ser ikke veldig fantastisk ut, men det er sååå deilig i sommervarmen! Og ansiktet kommer frem på en veldig vakker måte, også :)

Forslaget støttes!

Anonymous poster hash: 8008b...bb4

Gjest Houdini
Skrevet

Blek halve håret og farg det tyggegummilyserosa!

AnonymBruker
Skrevet

Hver måned? :omg: Hvis du vil være vågal bestiller du klipp og farge hos en frisør, går inn, og sier "jeg vil ha noe nytt, slå deg løs, gjør hva du vil."

Jeg støtter den litt, jeg. Altså, du vil jo gjerne følge litt med og da.

Anonymous poster hash: 4c1d6...762

Skrevet

Denne skal jeg virkelig vurdere!

Har sparesveis akkurat nå, så vil nødig klippe det kort igjen. Har lyst på en stilig frisyre og farge uten at jeg må klippe så altfor mye.

AnonymBruker
Skrevet

Husker en gang du hadde det rosa. Du var så sinnsykt flott. :) Er jo det nå også, men var noe med den naive uskyldige rosafargen på ditt tøffe utseende.

Anonymous poster hash: 18eee...8ad
Skrevet

Husker en gang du hadde det rosa. Du var så sinnsykt flott. :) Er jo det nå også, men var noe med den naive uskyldige rosafargen på ditt tøffe utseende. Anonymous poster hash: 18eee...8ad

Takk! Skal ikke se bortifra at jeg går tilbake til det en dag :)

Skrevet

Denne skal jeg virkelig vurdere!

Har sparesveis akkurat nå, så vil nødig klippe det kort igjen. Har lyst på en stilig frisyre og farge uten at jeg må klippe så altfor mye.

Det er relativt trygt iallfall, hvis du går til en god frisør som ser hva som passer deg. Kan bare sette et kriterie eller to og høre hva de synes. Synes det er utrolig at ikke flere gjør dette, frisørene er jo utdannet innen det. Håper du kommer tilbake og sier hva det ble!

Skrevet

Da har jeg bestilt frisørtime til i morgen! Hvis jeg ikke finner ut hvordan jeg skal ha det til da blir jeg bare å si "suprise me!" og se hva det blir :tongue:

Skrevet

Og slik ble resultatet! Er overhodet ikke fornøyd, men det vokser ut igjen :)

post-55081-0-20270100-1373131743_thumb.jpost-55081-0-93370500-1373131757_thumb.j

Skrevet

Jeg syns det kledde deg :)

Skrevet

Jeg syns det kledde deg :)

Takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...