AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Hei.. Skal i bryllup i helgen, men skal bare i kirken. Vet ikke helt hva jeg skal gå med. Kan jeg gå med svart skjørt, en topp med farger på og svart skinnjakke? Vet svart er en litt sånn nei-farge, men er så usikker... Du skal jo også dekke skuldrene i kirken, og da har jeg bare denne svarte skinnjakken jeg snakker om. Kan noen hjelpe meg? Anonymous poster hash: f28bd...e8a Anonymous poster hash: f28bd...e8a
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Kommer helt an på kleskode/type bryllup.Anonymous poster hash: 2a381...54e
Rosa Sitron Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 For min del kan du bare bruke den jakken, men siden du lurer, hva med et sjal/skjerf eller lignende?
Smørblomst1 Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Hvis du bare skal i kirken for å se på brudeparet, og ikke er gjest videre i bryllupet, så kan du vel igrunn gå med hva som helst? Det er vel ikke vanlig å pynte seg så voldsomt hvis man ikke skal på festen? Hvis det er snakk om et bryllup med bare vielse og ingen spesiell feiring etterpå så synes jeg det du beskriver høres fint nok ut :-) 3
Petalouda Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Hvis du bare skal i kirken for å se på brudeparet, og ikke er gjest videre i bryllupet, så kan du vel igrunn gå med hva som helst? Det er vel ikke vanlig å pynte seg så voldsomt hvis man ikke skal på festen? Hvis det er snakk om et bryllup med bare vielse og ingen spesiell feiring etterpå så synes jeg det du beskriver høres fint nok ut :-) enig
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 Syns svart skinnjakke kan bli litt for hardt i en slik setting. Har du ingen andre jakker? Anonymous poster hash: 53e8a...c0e
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 Kommer helt an på kleskode/type bryllup.Anonymous poster hash: 2a381...54e Jeg så først nå at du kun skal i kirken. Da kan du gå i omtrent hva som helst, og det du nevner høres helt supert ut. Anonymous poster hash: 2a381...54e
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #8 Skrevet 3. juli 2013 Du kan gå med treningstøy om du skulle ønske. Er ikke vanlig å pynte seg når man kun skal i kirken.Anonymous poster hash: 2b741...3a7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 Man skal fortsatt i kirken så det er vanlig å se respektabel ut. Man går da ikke i joggedress i en vanlig gudstjeneste heller! Om jeg bare skal i kirken i et bryllup tar jeg på meg en vanlig kjole. ikke alt for pyntet, men litt. de fleste i kirken er pyntet så godt å føle seg litt vel...p Du kan gå med treningstøy om du skulle ønske. Er ikke vanlig å pynte seg når man kun skal i kirken.Anonymous poster hash: 2b741...3a7 Anonymous poster hash: 53e8a...c0e
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 Syns svart skinnjakke kan bli litt for hardt i en slik setting. Har du ingen andre jakker? Anonymous poster hash: 53e8a...c0e Har andre jakker, men de er enten tykke, altså høst/vinterjakker, eller så er de lange, og da kommer de nedenfor skjørtet, det kommer til å se litt merkelig ut bakfra.. Har en pastellfarget kjole som jeg kanskje kan myke opp den litt harde skinnjakken, så det blir kanskje bedre:) Anonymous poster hash: f28bd...e8a
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #11 Skrevet 4. juli 2013 Man skal fortsatt i kirken så det er vanlig å se respektabel ut. Man går da ikke i joggedress i en vanlig gudstjeneste heller! Om jeg bare skal i kirken i et bryllup tar jeg på meg en vanlig kjole. ikke alt for pyntet, men litt. de fleste i kirken er pyntet så godt å føle seg litt vel...pAnonymous poster hash: 53e8a...c0e Ok, tusen takk for svar, og forskjellige meninger.. Trodde ikke jeg kunne gå med kjole da jeg bare skal i kirken, men tror jeg skifter mening nå Da har jeg antrekket i boks. Anonymous poster hash: f28bd...e8a
MissEi Skrevet 4. juli 2013 #12 Skrevet 4. juli 2013 Dersom du bare skal i kirken mener jeg at så lenge de er fint kledd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå