Gå til innhold

Hvordan startet fødselen din?  

99 stemmer

1. 1. Hvordan startet fødselen din? Hvis du har flere barn svar på andremann..

• vannet gikk
      30
    • slimproppen gikk
      8
    • med rier
      40
    • ble satt i gang
      16
    • annet
      5

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har vært noen tråder om dette, men jeg håper å få en litt bedre oversikt med avstemming :-)

Hvis du har flere barn kan du gjerne svart på barn nr. 2!

Anonymous poster hash: db2c9...68d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vannet gikk 6 dager over termin. Riene begynte halvannen time senere (og 4,5 time etter det igjen var babyen ute).

Ble igangsatt med nr. 1.

Skrevet

Jeg stemte vannet gikk, men ingenting mer skjedde på 2 dager, ingen rier eller andre vondter, så måtte bli satt i gang.

AnonymBruker
Skrevet

Vannet gikk her også, så skjedde det ingenting, og etter nøyaktig ett døgn kom riene.

Anonymous poster hash: c8135...ac1
Skrevet

Igangsatt med begge to, i veke 35 og 37.

Gjest Little princess
Skrevet

Vannet gikk og riene begynte samtidig, 16 timer senere var mini ute.

Gjest Elyssa
Skrevet

At slimproppen går, betyr ikke at fødselen er i gang :)

• Liker 1
Skrevet

Rier begge ganger her også.

Gjest VesleMars
Skrevet

Vannet gikk, rier etter en time, 3 timer senere var baby ute :)

Første startet med rier...

Skrevet

Nr. 1: Delvis vannavgang (ikke et splæsj altså, bare jevn sildring). To dager på overtid

Nr. 2: Rier (etter sex). Seks dager på overtid

Skrevet

Svarte rier. Det var første fødsel. Andre fødsel begynte såvidt med modningsrier over fleire dagar, men då blei eg til slutt igangsatt pga overtid.

AnonymBruker
Skrevet

Hva vil det si at slimproppen går? Jeg er førstegangsgravid og har faktisk ikke hørt noe om slimpropp.. Føler jeg burde vite dette så derfor viser jeg hvor blond jeg er og spør! :-)

Anonymous poster hash: 72b2a...dd7

Skrevet

Jeg svarte rier, men det kjentes mer som vonde kynnere de første timene så jeg var ikke sikker p fødselen var i gang. Men da de tok seg opp og når slimproppen kom etter noen timer var jeg litt mer sikker;)

Skrevet

Vannet gikk på morgenen, 1,5 timer etter startet riene, og 24 timer etter vannet gikk var tassen ute.

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som det er rier som er vanligst da.. Veldig usikker på hvordan jeg skal kjenne forskjell på rier og kynnere! Har ganske vonde kynnere nå om dagen. Hmmm..

Anonymous poster hash: db2c9...68d

Skrevet

Vannet gikk helt uten forvarsel fire dager over termin (var innstilt på igangsetting jeg nesten en uke senere), riene kom en time senere, akkurat i tide til at den værste vannstrømmen hadde gitt seg. ;) Fødte 16 timer etterpå.

Skrevet

Generelt med mensmurringer. Med andremann ble jeg satt i gang. Drypp kl 18, første murring kl 20, født kl 22.

Gjest RockOn
Skrevet

Vannet gikk på natten på termindato, rier begynte 15-20 min senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...