Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med en/ei som tidligere har vært forelsket i venninnen/kompisen din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forelsket i en mann nå, og tror han føler det samme for meg. Problemet er at han for en del år siden år siden, over lengre tid, var forelsket i venninnen min. Jeg kjente ham ikke da, men husker at hun pratet litt om det. Hun følte ikke det samme for ham og det ble derfor aldri noe mer enn vennskap mellom dem.

Kunne du blitt sammen med noen som tidligere har hatt så sterke følelser for ei venninne eller en venn av deg? Er så usikker, for hva om han fortsatt helst vil ha henne, men tar til takke med meg?

Anonymous poster hash: b2568...52f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo år siden, forelskelse går over :) Ja, det kunne jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dersom jeg var forelsket. Det er ikke så ofte man fatter interesse for noen som føler det samme tilbake.

Anonymous poster hash: ee89a...e98
Skrevet

Ja. Hvis han er forelsket i meg nå.

Har selv opplevd å forelske meg i kompisen til en eks. Forelskelser kommer og går - og jeg er i hvert fall sånn at jeg må være helt ferdig med en annen for å kunne falle for en ny en.

Jeg hadde ikke latt fortiden ødelegge. Det er jo deg han vil være med nå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Føler meg litt bedre nå. :)

TS

Anonymous poster hash: b2568...52f

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg kunne vært sammen med henne selv om hun tidligere hadde vært forelsket i kompisen min hvis hun ikke hadde følelser for han lenger. Men jeg vet ikke om jeg kunne ha gjort det dersom det også skjedde noe mellom de to, blir litt merkelig å date eksen/flørten til kompisen min. Hadde nok vært viktigere å bevare det vennskapet fremfor å risikere det på hans tidligere dame.

Anonymous poster hash: 8931e...103
Skrevet

Jeg var forelsket i en jente som ikke følte det samme, den forelskelsen er over nå. Føler null og nada.

Skrevet

Det er jo en grunn til at de ikke ble sammen.

Det er bare å prøve!

Er du redd for hva hun syns - prat med henne. Det skader jo ikke! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...