Gjest Tårer Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Hei jeg føler at jeg har mistet personligheten min , jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg føler meg helt nede, ser på folk og tenker at de er bedre enn meg ?? oh oh jeg veit ikke??? :frown:
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Hvordan nede? Anonymous poster hash: 88ff5...327
Gjest Tårer Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Hvordan nede? Anonymous poster hash: 88ff5...327 Jeg veit ikke, jeg føler meg sliten og verdiløs, det kan være på grunn av venner?? fordi har ikke så mange venner hvor jeg bor da, jeg har mange, men lite hvor jeg bor
Gjest anonym Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Hei jeg føler at jeg har mistet personligheten min , jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg føler meg helt nede, ser på folk og tenker at de er bedre enn meg ?? oh oh jeg veit ikke??? :frown: Hvorfor , har det skjedd noe spesielt i livet ditt ts?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Et liv og en personlighet måles ikke etter antall venner der du bor. Anonymous poster hash: 88ff5...327
Tibbie Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 Mener du personlighet eller selvtillit? Uansett, det høres ut som om du trenger litt av det sistenevnte. Finn ut hva det er som gjør deg så usikker med deg selv, og deretter finne ut hvordan du kan forbedre det.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 Kanskje du skal snakke med en psykolog? Ingen er bedre enn andre mennesker. Vi er helt like innvendig! Anonymous poster hash: c6769...8c6
Gjest Tårer Skrevet 3. juli 2013 #8 Skrevet 3. juli 2013 Hvorfor , har det skjedd noe spesielt i livet ditt ts? ohh det er vanskelig å svare på, det skjer hele tiden spesiale ting i live mitt, men jeg føler meg litt ensom når gutta hilser på hverandre i bussen, men ikke meg, så det gjør meg litt nede, det har vært en kjærlighetssorg også, men det klarte jeg å takle, og jeg veit ikke? Hva er det som er gærnt med folka?? jeg har møtt tusenvis av mennesker fra forskjellig steder og alle finner jeg svar på, men det finnes noen mennesker som er egentlig bare idioter du skjønner hva jeg mener!!
Gjest Tårer Skrevet 3. juli 2013 #9 Skrevet 3. juli 2013 Kanskje du skal snakke med en psykolog? Ingen er bedre enn andre mennesker. Vi er helt like innvendig! Anonymous poster hash: c6769...8c6 hehe veldig godt tips , men jeg studerer sjøl samfunn og jeg veit alt en psykolog kommer til å si til meg..
Gjest anonym Skrevet 3. juli 2013 #10 Skrevet 3. juli 2013 ohh det er vanskelig å svare på, det skjer hele tiden spesiale ting i live mitt, men jeg føler meg litt ensom når gutta hilser på hverandre i bussen, men ikke meg, så det gjør meg litt nede, det har vært en kjærlighetssorg også, men det klarte jeg å takle, og jeg veit ikke? Hva er det som er gærnt med folka?? jeg har møtt tusenvis av mennesker fra forskjellig steder og alle finner jeg svar på, men det finnes noen mennesker som er egentlig bare idioter du skjønner hva jeg mener!! Jeg skjønner. Tror mange kan føle seg misforståtte innimellom. Er du gutt eller jente? Hvis du nettopp har vært i en kjærlighetssorg, kan det og være en grunn til at du er nede.
Gjest Tårer Skrevet 3. juli 2013 #11 Skrevet 3. juli 2013 Jeg skjønner. Tror mange kan føle seg misforståtte innimellom. Er du gutt eller jente? Hvis du nettopp har vært i en kjærlighetssorg, kan det og være en grunn til at du er nede. Jeg er gutt jeg!
Gjest anonym Skrevet 3. juli 2013 #12 Skrevet 3. juli 2013 Jeg er gutt jeg! Det ordner seg for deg, det er jeg sikker på.
Gjest Tårer Skrevet 3. juli 2013 #13 Skrevet 3. juli 2013 Det ordner seg for deg, det er jeg sikker på. Takk jeg håper det
Gjest Tårer Skrevet 3. juli 2013 #16 Skrevet 3. juli 2013 Mener du personlighet eller selvtillit? Uansett, det høres ut som om du trenger litt av det sistenevnte. Finn ut hva det er som gjør deg så usikker med deg selv, og deretter finne ut hvordan du kan forbedre det. Jo da prøvde flere ganger, men det går an ikke lover deg at det er vanskelig..
Tibbie Skrevet 3. juli 2013 #17 Skrevet 3. juli 2013 Jo da prøvde flere ganger, men det går an ikke lover deg at det er vanskelig.. Jeg har vært der selv, men klarte komme meg ut av det Så det er ikke umulig!
Gjest Tårer Skrevet 3. juli 2013 #18 Skrevet 3. juli 2013 Et liv og en personlighet måles ikke etter antall venner der du bor. Anonymous poster hash: 88ff5...327 Ja hvordan kan du live uten venner da?? særlig hvor du bor??
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #19 Skrevet 3. juli 2013 Det ordner seg nok. Anonymous poster hash: 89a86...2ca
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #20 Skrevet 3. juli 2013 hehe veldig godt tips , men jeg studerer sjøl samfunn og jeg veit alt en psykolog kommer til å si til meg..Det tviler jeg på, dessuten er selve samtalen viktig hos en psykolog.Anonymous poster hash: 2af1a...258
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå