Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tårer
Skrevet

Hei jeg føler at jeg har mistet personligheten min , jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg føler meg helt nede, ser på folk og tenker at de er bedre enn meg ??

oh oh jeg veit ikke??? :frown:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan nede?

Anonymous poster hash: 88ff5...327
Gjest Tårer
Skrevet

Hvordan nede?

Jeg veit ikke, jeg føler meg sliten og verdiløs, det kan være på grunn av venner?? fordi har ikke så mange venner hvor jeg bor da, jeg har mange, men lite hvor jeg bor

Gjest anonym
Skrevet

Hei jeg føler at jeg har mistet personligheten min , jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg føler meg helt nede, ser på folk og tenker at de er bedre enn meg ??

oh oh jeg veit ikke??? :frown:

Hvorfor , har det skjedd noe spesielt i livet ditt ts?

AnonymBruker
Skrevet

Et liv og en personlighet måles ikke etter antall venner der du bor.

Skrevet

Mener du personlighet eller selvtillit? :klo:

Uansett, det høres ut som om du trenger litt av det sistenevnte. Finn ut hva det er som gjør deg så usikker med deg selv, og deretter finne ut hvordan du kan forbedre det. :)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skal snakke med en psykolog? Ingen er bedre enn andre mennesker. :) Vi er helt like innvendig!

Anonymous poster hash: c6769...8c6
Gjest Tårer
Skrevet

Hvorfor , har det skjedd noe spesielt i livet ditt ts?

ohh det er vanskelig å svare på, det skjer hele tiden spesiale ting i live mitt, men jeg føler meg litt ensom når gutta hilser på hverandre i bussen, men ikke meg, så det gjør meg litt nede, det har vært en kjærlighetssorg også, men det klarte jeg å takle, og jeg veit ikke? Hva er det som er gærnt med folka?? jeg har møtt tusenvis av mennesker fra forskjellig steder og alle finner jeg svar på, men det finnes noen mennesker som er egentlig bare idioter :sur: du skjønner hva jeg mener!!

Gjest Tårer
Skrevet

Kanskje du skal snakke med en psykolog? Ingen er bedre enn andre mennesker. :) Vi er helt like innvendig!

hehe veldig godt tips , men jeg studerer sjøl samfunn og jeg veit alt en psykolog kommer til å si til meg..

Gjest anonym
Skrevet

ohh det er vanskelig å svare på, det skjer hele tiden spesiale ting i live mitt, men jeg føler meg litt ensom når gutta hilser på hverandre i bussen, men ikke meg, så det gjør meg litt nede, det har vært en kjærlighetssorg også, men det klarte jeg å takle, og jeg veit ikke? Hva er det som er gærnt med folka?? jeg har møtt tusenvis av mennesker fra forskjellig steder og alle finner jeg svar på, men det finnes noen mennesker som er egentlig bare idioter :sur: du skjønner hva jeg mener!!

Jeg skjønner. Tror mange kan føle seg misforståtte innimellom. Er du gutt eller jente?

Hvis du nettopp har vært i en kjærlighetssorg, kan det og være en grunn til at du er nede.

Gjest Tårer
Skrevet

Jeg skjønner. Tror mange kan føle seg misforståtte innimellom. Er du gutt eller jente?

Hvis du nettopp har vært i en kjærlighetssorg, kan det og være en grunn til at du er nede.

Jeg er gutt jeg!

Gjest anonym
Skrevet

Jeg er gutt jeg!

Det ordner seg for deg, det er jeg sikker på.

Gjest Tårer
Skrevet

Det ordner seg for deg, det er jeg sikker på.

Takk jeg håper det :)

AnonymBruker
Skrevet

:hug:

Gjest Tårer
Skrevet

Mener du personlighet eller selvtillit? :klo:

Uansett, det høres ut som om du trenger litt av det sistenevnte. Finn ut hva det er som gjør deg så usikker med deg selv, og deretter finne ut hvordan du kan forbedre det. :)

Jo da prøvde flere ganger, men det går an ikke lover deg at det er vanskelig.. :)

Skrevet

Jo da prøvde flere ganger, men det går an ikke lover deg at det er vanskelig.. :)

Jeg har vært der selv, men klarte komme meg ut av det :) Så det er ikke umulig!

Gjest Tårer
Skrevet

Et liv og en personlighet måles ikke etter antall venner der du bor.

Ja hvordan kan du live uten venner da?? særlig hvor du bor??

AnonymBruker
Skrevet

Det ordner seg nok. :)

Anonymous poster hash: 89a86...2ca
AnonymBruker
Skrevet

hehe veldig godt tips , men jeg studerer sjøl samfunn og jeg veit alt en psykolog kommer til å si til meg..

Det tviler jeg på, dessuten er selve samtalen viktig hos en psykolog.

Anonymous poster hash: 2af1a...258

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...