Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en eks som jeg har to barn med. Nå har han kone og ett nytt barn med henne. Jeg er singel.

I går var han innom og leverte noen klær, og tok en kaffe. Det oppstod en utrolig spesiell spenning, det gikk utrolig raskt. Kastet oss over hverandre og hadde sex.

Det har vært over mellom oss i mange år og jeg er egentlig ganske lamslått.

Og det verste er at jeg ikke føler at det var feil. Veldig galt, men ikke feil.

Hva gjør jeg nå?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Drømmer videre?

Anonymous poster hash: d3b88...d86
  • Liker 6
Skrevet

Tenker ikke mer på det, og gjør det ikke igjen.

• Liker 2
Skrevet

Drømmer videre?

Anonymous poster hash: d3b88...d86

Har aldri drømt om dette, og det var definitivt ikke en drøm, selvom det føles veldig uvirkelig.

Skrevet

Tenker ikke mer på det, og gjør det ikke igjen.

Synes jo det er vanskelig å ikke tenke på dette da... Det satt jo igang en berg og dalbane med lyst på mer, svart samvittighet, gamle minner osv osv

Skrevet

Det er ikke lett å si hva du skal gjøre videre. Hva vil du selv da? Har han sagt noe i ettertid ?

Gjest Gjest
Skrevet

La det ligge en stund, reflekter litt og se det ann. Finn ut hva du føler, og spør han om hvorfor. Men la det gå litt tid først.

Skrevet

Det er ikke lett å si hva du skal gjøre videre. Hva vil du selv da? Har han sagt noe i ettertid ?

Dette er noe jeg aldri hadde vurdert kunne skje. Han er nok ganske fortumlet han også. Når det var over gikk han, uten at vi snakket videre om det. Fikk en melding om at han var sjokkert men ikke angret...

Skrevet

Han er gift og har barn.

Ikke gjør det flere ganger før han evt separerer seg. Det er vel en grunn til at dere gikk fra hverandre, tenk på den/dem!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på hver gang anledningen byr seg, livet er for kort til å være moralske voktere

Anonymous poster hash: 8543b...432
  • Liker 2
Skrevet

Han er gift og har barn.

Ikke gjør det flere ganger før han evt separerer seg. Det er vel en grunn til at dere gikk fra hverandre, tenk på den/dem!

Ja, jeg har tenkt på hvorfor vi gikk fra hverandre. Problemet med det er at grunnen til at vi gikk fra hverandre var at vi var unge og ikke modne nok til å stå ut vanskelige tider kanskje. Ingen spesifikke hendelser/svik eller personlighetsmessig krasj. Men ja, han er gift og har barn. Meeen føler på ett eller annet forskrudd vis at jeg var "i min fulle rett" :(

AnonymBruker
Skrevet

Meeen føler på ett eller annet forskrudd vis at jeg var "i min fulle rett" :(

Jeg tenkte på ett eller annet forskrudd vis akkurat det samme som deg ;)

Anonymous poster hash: 8543b...432

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Vel:

1. Gamle følelser som dukket opp igjen, og dette er ekte kjærlighet.

2. Dette var kun sex.

Ikke sant? Derfor må du ta deg tid nå. Se litt hva du føler på, om du vil tilbake dit. Du må tenke. Kjenne etter. Ikke stress. Og for all del ikke ta i mot råd fra KG. Stol på deg selv!

Gjest Gjest
Skrevet

Det er vel en sannsynlighet for at dette forholdet ikke hadde holdt ut livet hvis dere ble sammen igjen. Så kanskje du skal la det ligge og tenke at det heller var en litt morsom hendelse i livet ditt?

Men det viktigste rådet du har fått her er å ta det med ro, ikke snakk om det og ikke stress. Hvis det viser seg at han er skilt og ledig om et år eller noe sånt er dere jo i deres fulle rett til å utforske forholdet videre. Men sånn som situasjonen er nå hvor han er gift med barn er det utroskap og du gjør noe som ikke er greit i det hele tatt mot hans kone. Hold deg for god til å gjøre dette flere ganger. Savner du sex? Finn deg en mann du kan kose deg med som ikke er gift med barn!

Gjest Gjest
Skrevet

Bekrefter at de som sliter med partner som er "veldig god venn" med exn har meget god grunn til det.

Skrevet

Bekrefter at de som sliter med partner som er "veldig god venn" med exn har meget god grunn til det.

Altså, når man bestemmer seg for å bli sammen med en mann med barn, er det ikke noe valg å ikke være aksepterende og støttende til mannen og ekskonas samarbeid, enten det er veldig godt eller veldig dårlig. Verre enn at mannen har sex med eksen, er vel at den nye kona stikker kjepper i hjulene for et allerede godt samarbeid mellom to foreldre.

Tror IKKE denne hendelsen er noe av det typiske som kan komme ut av et godt samarbeid mellom to ekser.

Ingen mennesker kan kontrolleres uansett, vil mannen din være utro, så kommer han til å være det uansett hvor mye du kontrollerer han... Blir det ikke med ekskona, så blir det med noen andre.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen mennesker kan kontrolleres uansett, vil mannen din være utro, så kommer han til å være det uansett hvor mye du kontrollerer han... Blir det ikke med ekskona, så blir det med noen andre.

Jeg er kvinne, og utro med eksen min. Jeg er i et avstandsforhold. Jeg hadde ikke vært utro med noen andre enn eksen, dersom eksen hadde sagt at han ikke ville mer!

Anonymous poster hash: cb39d...6ba

AnonymBruker
Skrevet

Det var da merkelig. En utroskapstråd hvor de fleste er helt dempa grunnet tidligere ekteskap.

Nei, du har ingen "rett". Han var din en gang, ikke nå lengre. Du vil alltid føle "eierskap" ovenfor denne mannen grunnet historie og barn, men nå er han noen annens.

Som det skrives i enhver tråd hvor noen er utro uten å ha vært gift tidligere, tenk på henne og hans nye barn, ditt barns halvsøsken, ha ditt moralske kompass i vater og ikke ager på følelsene. Om han vil tilbake så har han en lang vei å gå med separasjon og skilsmisse.

Tror du han tar den en gang til? Han giftet seg og fikk barn med henne fordi han elsker henne.

Tenk deg ekstremt godt om, vil du være "den andre kvinnen"? Hvis du kan svare ja på at du ville ha syntes det var greit at hun var den andre kvinnen før dere skiltes?

Anonymous poster hash: 0229c...030
  • Liker 6
Skrevet

Av hensyn til barna dine syns jeg det er utrolig at du tok sjansen.

Sannheten kommer alltid for en dag, og jeg tror ikke det blir lett for deg å ha et godt samarbeid med exen når kona hans får vite det der. Syns du ikke det er lavmål av dere å ofre en så viktig relasjon for et øyeblikks kåthet?

Håper du i det minste begraver de tankene du har om å fortsette i samme spor.

• Liker 2
Skrevet

Av hensyn til barna dine syns jeg det er utrolig at du tok sjansen.

Sannheten kommer alltid for en dag, og jeg tror ikke det blir lett for deg å ha et godt samarbeid med exen når kona hans får vite det der. Syns du ikke det er lavmål av dere å ofre en så viktig relasjon for et øyeblikks kåthet?

Håper du i det minste begraver de tankene du har om å fortsette i samme spor.

Som sagt kom denne hendelsen som lyn fra klar himmel. Det var ikke noe vurdering til eller fra om konsekvenser osv. De tankene jeg har nå, har jeg ikke luftet for han, kun her på forumet. Jeg føler det jeg føler, og har skrevet ærlig om det. Jeg er ærlig mot meg selv, men om jeg skal være ærlig ovenfor han og fortelle hva jeg føler er noe annet. Men ja, i ettertid har jeg selvfølgelig tenkt på at konsekvensene blir enda større siden vi har barn sammen. Dog har jeg ikke ofret noe for ett øyeblikks kåthet, dette var noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...