Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #1 Del Skrevet 7. juni 2002 Hva gjør en med små dun/hår som liksom er over hele kroppen, de er jo veldig små og helt lyse. De synes ikke, men noen plasser syns jeg de er irriterende. Blir hårene som kommer opp igjen mørkere hvis jeg begynner å barbere eller vokse de vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 7. juni 2002 #2 Del Skrevet 7. juni 2002 ja, det vert dei. La dei vere!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #3 Del Skrevet 7. juni 2002 Greit nok på bena, for d kan en liksom ta bort, men små hår på magen og bryste.Hva gjør en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2002 #4 Del Skrevet 8. juni 2002 Er du veldig tynn? Vanlig å få slik dun på kroppen da. Mange anorektikere er helt lodne. Kroppen prøver å finne andre måter å holde varmen på når fettet forsvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2002 #5 Del Skrevet 9. juni 2002 Er sånn passelig tynn/tykk føler jeg, men jeg fryser ganske lett hvertfall, hvis det skulle ha noe å si. Men jeg vil hvertfall bli kvitt dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 9. juni 2002 #6 Del Skrevet 9. juni 2002 ... det er faktisk naturlig at vi har hår. Nå kan jo jeg så absolutt arresteres når jeg sier det, siden jeg regelmessig fjerner mye, men det er måte på. Små, lyse hår på kroppen - hvorfor skal du ta det bort? Om det er damene i reklamen du ønsker å etterligne, er disse sannsynligvis glattet ut ved hjelp av et pc-program eller no' sånt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 9. juni 2002 #7 Del Skrevet 9. juni 2002 Enig med damene over her; la dem være. Små, lyse hår blir mørkere om du barberer dem vekk, dessuten blir det til stive pigger i stedet. Om du ikke ser dem, føler du dem. Vokser du dem vekk, kommer de også mørkere ut igjen. Og hårroten har gjerne delt seg i både to og tre = dobbelt/trippelt så mye hår! Forbundet med begge "behandlingene" har du også risken for å få nupper/småkviser ettersom barbering/voksing åpner huden for bakterier. Det du kan gjøre, er å fjerne dem ved hjelp av elektrolyse. Det er vondt, dyrt, tar lang tid og må gjerne gjøres flere ganger for å at hårene skal være permanent vekke. Hver eneste lille hårsekk blir drept ved hjelp av en liten nål som brenner den vekk. Den siste utveien du har, er å godta at mennesker er skapt med små, hvite dun på kroppen sin her og der. Gratis, smertefritt og hårene forblir like uskyldige små, dunete og lyse. Jeg har en stripe lyse hår nedover magen. Jeg har aldri tenkt over den, før en kjæreste kommenterte den mens vi lå i nakne i sengen en søvnig morgen, med solen rett inn vinduet. "Det ser ut som om du har en stripe gull nedover magen", sa han mens han strøk meg over magen og kysset den. Jeg synes det var nydelig sagt.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2002 #8 Del Skrevet 10. juni 2002 Nei nå får du gi deg!! Små lyse hår på kroppen er kost!!! Gullstripa syns jeg var fin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå