lina94 Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Heiii! Jeg lurte på om noen har noen gode tips til hvordan jeg kan gå ned mest mulig på 100 dager? Jeg veier nå 84/5kg og vil komme meg ned til 60(65)! Er det mulig på 100 dager? Jeg reiser bort på jentetur med bestevenninna mi hvor vi skal shoppe og ønsker derfor å passe klærne som jeg før passet! Sååå jeg ber derfor om hjelp! Er det noen tips til hvordan jeg kan trene effektivt slik at resultatene jeg ønsker er der til vi drar?:S haha skjønner selvfølgelig at det er arbeid å gjøre! Blir kjempe glad for all tips!:D
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Prøv p90x.Anonymous poster hash: 3dbb1...bc6
Honeydew Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 25 kg på 100 dager er litt vel ambisiøst, men 15 kg er i alle fall innen rekkevidde uten at det skal måtte gå på bekostning av muskelmasse. I teorien er dette enkelt, men i praksis krever det mye disiplin: - Kutt så mye på karbohydratene som mulig, dvs ingen pasta, ris, korn eller potet, begrenset med frukt, litt mer liberalt på belgfrukter og bær - Hold proteininntaket høyt - Få i deg en del fett - Skap et kaloriunderskudd på 1000 kcal hver dag, helst gjennom en kombinasjon av kosthold og trening, men kostholdet er faktisk helt klart viktigst her Lykke til! 2
Løvetanten Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Lavkarbo: masse fett, litt mindre protein og minst karbo. Styrketrening. IKKE tell kalorier. Hvor mye du kan gå ned vet jeg ikke, men du kan få formet kroppen din betydelig på den tiden.
lina94 Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2013 Lavkarbo: masse fett, litt mindre protein og minst karbo. Styrketrening. IKKE tell kalorier. Hvor mye du kan gå ned vet jeg ikke, men du kan få formet kroppen din betydelig på den tiden. Takk for tips!
lina94 Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2013 Takk for tips! Mene lurte på hvorfor mye fett? Has er ingen ekspert når det kommer til kosthold men det er det jeg føler jeg må holde meg Mest mulig siden det er det jeg har lyst å få kvitt på kroppen! (Vet at det er forskjell på kroppsfett og Bremykt da haha)
Løvetanten Skrevet 3. juli 2013 #8 Skrevet 3. juli 2013 Det er karbohydratene og ikke fettet du blir feit av. Her er masse gode råd og matplaner: http://www.kostdoktorn.se/viktnedgang/svart-ga-ner-i-vikt
lina94 Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #9 Skrevet 3. juli 2013 Det er karbohydratene og ikke fettet du blir feit av. Her er masse gode råd og matplaner:http://www.kostdoktorn.se/viktnedgang/svart-ga-ner-i-vikt Takk igjen:)
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #10 Skrevet 3. juli 2013 Jeg blir tjukk dersom jeg spiser mye fett... Anonymous poster hash: f4b55...00c 1
Løvetanten Skrevet 3. juli 2013 #11 Skrevet 3. juli 2013 Jeg blir tjukk dersom jeg spiser mye fett... Anonymous poster hash: f4b55...00c Så dumt. Har du forsøkt å kutte ned på karbohydratene samtidig, eller spiser du bare mye fett og lite annet?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #12 Skrevet 3. juli 2013 Så dumt. Har du forsøkt å kutte ned på karbohydratene samtidig, eller spiser du bare mye fett og lite annet? Spiser lite karbohydrater, mye kjøtt (kylling og and), mye fisk og sjømat (makrell, laks, ørret, torsk, krabbe, reker og sei), mye salat, mye fløte, mye hjemmelagd dressing (basert på rømme og majones), mye smør, mye ost, mye egg, mye avocado, agurk, tomat og blomkål. Anonymous poster hash: f4b55...00c
Nowayback Skrevet 3. juli 2013 #13 Skrevet 3. juli 2013 Jeg har gått ned 10 kilo siden februar, som kanskje er rundt 150 dager. Og jeg har tross alt ikke levd vanvittig strengt på kostholds-fronten, så det er nok mulig å gå ned enda mer på bare 100 dager om man legger seg i selen..
Løvetanten Skrevet 3. juli 2013 #14 Skrevet 3. juli 2013 (endret) Spiser lite karbohydrater, mye kjøtt (kylling og and), mye fisk og sjømat (makrell, laks, ørret, torsk, krabbe, reker og sei), mye salat, mye fløte, mye hjemmelagd dressing (basert på rømme og majones), mye smør, mye ost, mye egg, mye avocado, agurk, tomat og blomkål. Anonymous poster hash: f4b55...00c Og du blir tjukk som i overvektig, ikke bare det at vekta viser mer enn du ønsker? Noen opplever melkeprodukter som problematisk. Uansett så har du et sunt kosthold, og det er det som er det viktigste Endret 3. juli 2013 av Løvetanten
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #15 Skrevet 3. juli 2013 Spiser lite karbohydrater, mye kjøtt (kylling og and), mye fisk og sjømat (makrell, laks, ørret, torsk, krabbe, reker og sei), mye salat, mye fløte, mye hjemmelagd dressing (basert på rømme og majones), mye smør, mye ost, mye egg, mye avocado, agurk, tomat og blomkål.Anonymous poster hash: f4b55...00c Det er lurt å begrense kcal-inntaket også, om du går på lavkarbo.Anonymous poster hash: 061c3...21e
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #16 Skrevet 3. juli 2013 Det er lurt å begrense kcal-inntaket også, om du går på lavkarbo.Anonymous poster hash: 061c3...21e Alle de som går på lavkarbo her inne sier jo at det ikke er nødvendig å tenke på kcal? Jeg blir tjukk som i overvektig. Det er en viss logikk i at om jeg kutter ut melkeproduktene, så går jeg ned i vekt. Smør, ost, rømme og fløte blir da borte fra kostholdet mitt. Men jeg forstår ikke hva som gjør det. Hva annet inneholder disse melkeproduktene som gjør at jeg blir tjukk, annet enn fett? Anonymous poster hash: f4b55...00c
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #17 Skrevet 3. juli 2013 Jeg mener at om jeg kutter all melkeprodukt, sitter jeg igjen med avocado og majones som fettkilder, utenom litt fra fet fisk. Sannsynligvis vil kcaloriinntaket gå drastisk ned. Jeg går ned i vekt, men det skyldes ikke at jeg kutter ut fettet, fordi det ikke er det som har gjort at jeg ble tjukk? :klør meg i hodet og forstår ikke helt dette: Anonymous poster hash: f4b55...00c
oeas Skrevet 3. juli 2013 #18 Skrevet 3. juli 2013 Heiii! Jeg lurte på om noen har noen gode tips til hvordan jeg kan gå ned mest mulig på 100 dager? Jeg veier nå 84/5kg og vil komme meg ned til 60(65)! Er det mulig på 100 dager? Jeg reiser bort på jentetur med bestevenninna mi hvor vi skal shoppe og ønsker derfor å passe klærne som jeg før passet! Sååå jeg ber derfor om hjelp! Er det noen tips til hvordan jeg kan trene effektivt slik at resultatene jeg ønsker er der til vi drar?:S haha skjønner selvfølgelig at det er arbeid å gjøre! Blir kjempe glad for all tips!:D Det beste rådet jeg kan gi deg, og det eneste rådet du egentlig bør fokusere på, er å holde deg i konstant kaloriunderskudd. Det betyr at du må spise mindre, og bevege deg mer. Og egentlig så er det ikke noe mer som skal til. Jo mindre du spiser, og jo mer du holder deg i bevegelse, jo raskere går du ned i vekt. Og et tips til; hold deg for guds skyld unna alt som heter for mirakeldietter. Det finnes ingen mirakelkur. Bare mindre mat, mer bevegelse, størst mulig kaloriunderskudd. Jo større ditt kaloriunderskudd er, over en gitt periode, la oss si 5 uker, jo mer vil du gå ned i vekt. Selv kvittet jeg meg med ti kilo i fjor, på syv uker. Ikke at jeg var tjukk i utgangspunktet, jeg har alltid vært slim, og har kun slimfit-skjorter, men jeg ønsket å bli kvitt noen kilo. Og det gikk helt greit. Krevde full innsats. Men det var absolutt oppnåelig. Så, fullt fokus på kaloriunderskuddet, og du er i mål før du vet ordet av det.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #19 Skrevet 3. juli 2013 Alle de som går på lavkarbo her inne sier jo at det ikke er nødvendig å tenke på kcal? Jeg blir tjukk som i overvektig. Det er en viss logikk i at om jeg kutter ut melkeproduktene, så går jeg ned i vekt. Smør, ost, rømme og fløte blir da borte fra kostholdet mitt. Men jeg forstår ikke hva som gjør det. Hva annet inneholder disse melkeproduktene som gjør at jeg blir tjukk, annet enn fett?Anonymous poster hash: f4b55...00c Vil anbefale deg å bruke sunn fornuft enn å høre på hva "alle på kg sier". ... Og det stemmer heller ikke at alle sier det. Og når du blir tykk av å spise masse, så er det naturlig å forstå at du må spise mindre. Om du lurer på noe m lavkarbo er det lurere å spørre på lavkarboforumet enn på KG.Anonymous poster hash: 061c3...21e
Løvetanten Skrevet 4. juli 2013 #20 Skrevet 4. juli 2013 (endret) Jeg mener at om jeg kutter all melkeprodukt, sitter jeg igjen med avocado og majones som fettkilder, utenom litt fra fet fisk. Sannsynligvis vil kcaloriinntaket gå drastisk ned. Jeg går ned i vekt, men det skyldes ikke at jeg kutter ut fettet, fordi det ikke er det som har gjort at jeg ble tjukk? :klør meg i hodet og forstår ikke helt dette: Anonymous poster hash: f4b55...00c Hvor lenge har du holdt på? Har du gått ned i mål? Vil forøvrig også anbefale et lavkarboforum, for der treffer du målgruppa di bedre. Det er flere ting osm kan stoppe vektnedgang, deriblandt også sykdommer og allergi. Lavkarbokostholdet ditt er sunt, så det ville jeg ikke lagt om uansett. Du har masse helsefordeler av det selv uten vektnedgang. Endret 4. juli 2013 av Løvetanten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå