AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Jeg har kjøpt en brukt Zanussi tørketrommel uten bruksanvisning. Den er ganske annerledes enn den forrige jeg hadde. Den stoppet hele tiden når jeg satte den på, så jeg søkte litt rundt og fant ut at det er et annet filter i tillegg til det lofilteret man renser hele tiden, og at den antagelig stopper fordi den blir for varm. Jeg åpnet skuffen under hvor det var et filter som jeg tømte, men jeg forstod ikke helt hvordan jeg skulle sette det på plass. Det er to spaker på det, men jeg får ikke til å feste dem noe sted. Det andre var et slikt element som ligner på sånne man har i kjølebag, og det var fylt med vann. Jeg tømte det ut, men nå aner jeg ikke om jeg har gjort det riktig.. Så jeg har bare skrudd den av og fikk så noia at jeg dro ut kontakten. Noen som kan hjelpe en dårlig husmor i nød?Anonymous poster hash: 54758...b00
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Dessuten gir den fra seg pipelyd når den er ferdig. Går det an å skru den av? Jeg blir litt småsprø..Anonymous poster hash: 54758...b00
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Finner du ikke bruksanvisning på nett heller, om du søker opp modell og navn? Hvis ikke, ville jeg ringt til butikken jeg kjøpte den i. Merkelig at det ikke fulgte med noe type info/anvisning da, hvis den må renses på en spesiell måte. Anonymous poster hash: d1f93...e09
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Den er kjøpt brukt for en billig penge. Men nå har jeg sittet og sett på youtube-videoer, og det ser ut som det er en kondenstørketrommel. Visste ikke at det fantes noe sånt engang. Det vannet må visst tømmes ut med jevnemellomrom, det kommer nedi der i stedet for ut i rommet. Så det virker som jeg har gjort det riktige. Anonymous poster hash: 54758...b00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå