AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Jeg er en tilhenger av å ha orden på dagene. Både for moroskyld, og fordi jeg liker å ha orden, og lett vite hva jeg skal gjøre dag for dag, uke for uke. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan lage min egendesignede bok? Jeg finner rett og slett ikke boken jeg leter etter. Enten hele år, eller helst høst-vår(skoleår). Jeg ønsker å ha dagen med klokkeslett fra 07.00-23.00, f.eks. Ønsker å ha denne for hånd, og ikke på data/mobil. Slik: 07:00 08:00 09:00...osv Størrelsen har ikke noe å si her. Jo større jo bedre, men ikke større enn A4. Anonymous poster hash: b9fc1...35b
Elliez Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Hva med denne da? Der kan du sette på klokkeslett vet jeg http://www.personligalmanakk.com/NO/
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Denne var jo genial! Akkurat slik ja. Men er det i glanspapir, vet du det? Bruker tusj og penn når jeg lager den til. Anonymous poster hash: b9fc1...35b
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Sendte dem mail. Har du selv erfaring med dette firmaet? Anonymous poster hash: b9fc1...35b
lille..trille Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 JEg har bestilt herifra i 2 år og er superfornøyd. Er i vanlige litt tykke ark, så det er veldig behagelig å skrive med blyant. Anbefaler å kjøpe i a5-format. Da får du klokkeslett 06-23 tror jeg, og en kolonne nedenfor å skrive på i tillegg og det er kjekt.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 JEg har bestilt herifra i 2 år og er superfornøyd. Er i vanlige litt tykke ark, så det er veldig behagelig å skrive med blyant. Anbefaler å kjøpe i a5-format. Da får du klokkeslett 06-23 tror jeg, og en kolonne nedenfor å skrive på i tillegg og det er kjekt. Takk! Jeg syns de var kjempefine. Nå er jeg pirkete, men hvis du skriver med penn og tusj(markering), smitter det lett da? Hadde en gang en litt glanset bok, og den ble helt tilgriset av blekk, fordi det ikke ville trekke ordentlig. Når denne blir tatt i bruk hver dag, vil jeg at den skal bli skikkelig Man får klokkeslett på alle, untatt den aller minste.Men tror jeg velger de større. Anonymous poster hash: b9fc1...35b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Kjøp trekkpapir så slipper du at det smitter.Anonymous poster hash: debbc...e5c
Gjest Marmot Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 Jeg har hatt fra Personligalmanakk siden 2009, og er kjempefornøyd. Har aldri opplevd at sidene er blitt griset til, men jeg skriver ikke særlig ofte med tusj, bruker vanlig kulepenn.
lille..trille Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 Takk! Jeg syns de var kjempefine. Nå er jeg pirkete, men hvis du skriver med penn og tusj(markering), smitter det lett da? Hadde en gang en litt glanset bok, og den ble helt tilgriset av blekk, fordi det ikke ville trekke ordentlig. Når denne blir tatt i bruk hver dag, vil jeg at den skal bli skikkelig Man får klokkeslett på alle, untatt den aller minste.Men tror jeg velger de større. Anonymous poster hash: b9fc1...35b Har ikke merket at det blir grisete. Men selvfølgelig, hvis du bruker en supergrisete penn så vil den grise litt, men har ikke merket noe med vanlig kulepenn. Klokkeslett får man på alle ja, men på A5'en så får man en ekstra del under klokkeslettene (ikke helt nederst) der man kan skrive ner huskelapper til seg selv som gjelder akkurat den dagen 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 Da ble det bok på meg! Tusen takk for tips. Anonymous poster hash: b9fc1...35b 1
Solbærsaft Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 Jeg har avtalebok fra personligalmanakk. Jeg bruker vanligvis kulepenn, og det er ikke noe problem. Testet kjapt med markeringstusj og sprittusj og fortet meg å legge sammen boken. Åpnet den igjen noen sekunder senere, og ingenting er gnidd utover eller smittet over på andre siden . 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå