Gå til innhold

Kjæresten min er i en tung periode i livet

Anbefalte innlegg

Gjest trengerRad
Skrevet

For en stund tilbake var kjæresten min i en bilulykke. Hun ble ganske hardt skadd i det venstre benet. Etter et par operasjoner og noen uker i rullestol fikk hun beskjed om at hun kunne begynne å trene opp beinet sitt igjen og at det var veldig stor sjanse for at hun kunne gå på benet etter en stund med trening. Hun har drevet å trent opp benet sitt nå i nesten ett halvt år, i starten viste hun stor forbedring, men etterhvert mindre og mindre. Legene sier nå at hun har nådd punktet der benet fungerer maksimalt. Hun kan ikke gå på det uten at hun bruker krykker eller stokk. Med andre ord må hun bruke stokk eller krykker resten av livet. Dette fører også til at hun ikke kan fullføre utdanningen sin for å bli sykepleier.

Hun er veldig langt nede nå og jeg skjønner hvorfor. Jeg føler meg veldig rådvill på hvordan jeg skal støtte henne i denne perioden. Vi har pratet sammen om dette flere ganger og hver gang ender det i tårer. Er det noen som har noen råd å gi meg?

Vi er begge i tidlig 20-årene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nå du skal støtte henne. Det er nå, du skal ta ansvar å vise at du bryr deg om henne. Dette gjøres ved handlinger og ikke ved samtaler. Vær der for henne. Gjør ting for henne, og spre positivitet. Det er de måtene du kan støtte henne, gjør ting som betyr noe for henne. Vi kjenner henne ikke, men det gjør du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...