Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En kveld ringte kjæresten min meg, og spurte om jeg kunne logge innpå e-mailen hans for å finne mailadressen til sjefen hans. Jeg skulle ringe han opp etter jeg fant den.

Han hadde ikke lagret den, så jeg måtte lete igjennom innboksen for å finne den. Da fant jeg plutselig mange mailer fra sexdating sider. Det stakk i brystet med en gang og jeg kunne ikke unngå å sjekke hva som sto. Jeg håpet det bare var reklame, men det sto ting som "Hei *******, har du glemt oss? Det har godt en stund siden du har vært online, her er 10 credits for deg" osv. Jeg forsto det sånn at han var medlem der da de skrev navnet hans.

Så da kunne jeg heller ikke unngå å logge meg inn på denne sexdating siden. Hva om han var aktiv der enda? Hva i huleste gjør han der?

Jeg fant passordet hans og logga meg inn. Der var det flere meldingen han hadde skrevet til forskjellige jenter og damer. Han hadde også lagt inn flere bilder av seg selv, både i badebukse og vanlige. Meldingene han hadde sendt rundt var ala. "Hei. Lyst til å møtes? Her er mobilnr mitt: *********." og "Deilig <3, treffes?". HELDIGVIS var ikke disse meldingene sendt når vi var sammen, men rett før vi møttes.

Det jeg reagerte mest på var hvem han hadde sendt dem til! Han hadde sendt mail til omtrent alle i vår by, til og med ei dame på 48 år!!!!

Hva faen!!! Greit at menn vil ha seg noe når de er single, men å være så desperat?? Er han sånn?? Hvem gir nummeret sitt i hytt og gevær?

Når jeg konfronterte han ble han selvsagt flau og lo litt av det hele, og så fortalte han at det bare var for tull.

Er dette vanlig?! :(

Anonymous poster hash: 62686...ee4
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro det er nokså vanlig at menn har en sånn nettdating periode. Dette var jo før dere ble sammen, og mailen sa jo selv at det var lenge siden sist :)

Hadde nok blitt litt forundret, og latt det passere.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, de kan nok være så desperate. Noen ser på 48 år gamle damer som spennende også.

Anonymous poster hash: d2d76...9cd
  • Liker 4
Skrevet

Jeg vet ikke om det er vanlig, men så lenge dette ikke har pågått mens dere var sammen, synes jeg du skal prøve å glemme det.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig. Menn har lyster på en annen måte enn jenter. Det er også betydelig vanskeligere for oss å finne sexpartnere enn det er for jenter. Dette skjedde FØR dere ble sammen. Se på det som en trygghet og bekreftelse at det ikke var aktivitet etter, spør om han kan slette seg og gå videre.

Du må spørre deg selv om dette er noe du anser som så ille at du ønsker å slå opp.

Hvis ja: En verre handling enn å leke litt på datingsider spør du meg

Hvis nei: Get over it

Anonymous poster hash: ef34c...5a2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er kjæresten din siden det er sjokkerende at han vil ha sex med ei på 48??

Hilsen ei på 48 :fnise: som stadig vekk får tilbud fra 20 åringer og oppover.

Anonymous poster hash: 9bcf5...e10
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg kom til å tenke på det nå, så spurte jeg han igjen hvorfor han var medlem på slike sider. Han svarte at det var for sex. Random sex.

Jeg vil spy. For en sexgal type jeg har funnet meg!

trådstarter

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg kom til å tenke på det nå, så spurte jeg han igjen hvorfor han var medlem på slike sider. Han svarte at det var for sex. Random sex.

Jeg vil spy. For en sexgal type jeg har funnet meg!

trådstarter

Nei gud så grusomt!!! En SEXGAL type?!?!

Håper jeg aldri finner meg en slik

.....

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Spør du meg er det typen din som burde begynne å revurdere forholdet, ikke deg.

EN så prippen dame hadde jeg holdt meg langt unna

• Liker 9
Skrevet (endret)

Spør du meg er det typen din som burde begynne å revurdere forholdet, ikke deg.

EN så prippen dame hadde jeg holdt meg langt unna

Øøø, syns du virkelig det er prippent at det ikke alltid faller i god jord hos jenter at kjæresten søker desperat etter random sex på internett?

Til TS: Jeg skjønner godt at du reagerer. Det ville jeg også gjort. Men du må nok bestemme deg for hvor mye dette egentlig betyr for deg.

Endret av annannas
  • Liker 3
Gjest Lincoln
Skrevet

Øøø, syns du virkelig det er prippent at det ikke alltid faller i god jord hos jenter at kjæresten søker desperat etter random sex på internett?

Til TS: Jeg skjønner godt at du reagerer. Det ville jeg også gjort. Men du må nok bestemme deg for hvor mye dette egentlig betyr for deg.

Øøø, det burde ikke være noen overraskelse at kjæresten har hatt et sexliv før dere møttes.

Eller er det bare vi gutta som ikke skal bry oss når vi finner ut at dere har hatt sex med halve byen?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

AnonymBruker
Skrevet

Prippen? Du godtar vel alt du tenker jeg?

Jeg synes det er grise ekkelt. I vært fall når det er snakk om en flott ung mann, som jeg trodde hadde litt selvrespekt og moral. Men neida, her oppsøker man ukjente billige ludder på nett. Kan jo faen meg få HIV og AIDS. Fitte er fitte tydeligvis..

En dag er han vel utro også, forundrer meg ikke når han er så glad i sex.

trådstarter

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Øøø, det burde ikke være noen overraskelse at kjæresten har hatt et sexliv før dere møttes.

Eller er det bare vi gutta som ikke skal bry oss når vi finner ut at dere har hatt sex med halve byen?

Jeg vet ikke hvilke jenter du gjenger deg med, men i min omgangskrets er det ingen jenter som horer rundt. For noen er sex noe du gjør med noen du er glad i, eller liker godt.

trådstarter

• Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet

Jeg vet ikke hvilke jenter du gjenger deg med, men i min omgangskrets er det ingen jenter som horer rundt. For noen er sex noe du gjør med noen du er glad i, eller liker godt.

trådstarter

Da kan jeg garantere deg at flere av venninnene dine lyger for deg. Og det er ikke så rart, så prippen du er.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

trådstarter

Tror ikke det er noen vits jeg svarer deg mer, vi er milevis unna hverandre hva sexuell moral angår.

Men det er tydeligvis du og typen også.

Skrevet

Jeg forstår at noen syns det er greit og ikke bryr seg, men når AB sier at hennes kjæreste burde revurdere forholdet med henne fordi hun reagerer på det.. Det syns jeg er å ta hardt i.

Skrevet (endret)

Prippen? Du godtar vel alt du tenker jeg?

Jeg synes det er grise ekkelt. I vært fall når det er snakk om en flott ung mann, som jeg trodde hadde litt selvrespekt og moral. Men neida, her oppsøker man ukjente billige ludder på nett. Kan jo faen meg få HIV og AIDS. Fitte er fitte tydeligvis..

En dag er han vel utro også, forundrer meg ikke når han er så glad i sex.

trådstarter

Så han mangler selvrespekt fordi han søker noen å ha det gøy med på nett?

Med en gang du er ei jente på et slikt nettsted er du et billig ludder med AIDS?

Ta deg sammen.

Endret av Irja
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha. :fnise: ..virkelig?

Det er intet mindre desperat måte å gjøre det på da. The rule of spam, med en vanvittig nedgraderende og kjip fremgangsmåte. Jeg synes ikke TS overreagerer i det hele tatt jeg. Ikke at hun er så prippen heller, i forhold til dette hvert fall. Du skrev nummeret ditt og? Hehe. Unnskyld at jeg spør, men hva tenkte du på?

Men altså. Dette er bunn i grunn bare én handling bare.

Som åpenlyst viser svært mye om hvor visse grenser går for ens egen moral og generelt respekt for sitt eget ego. Og det sier ofte mye om ens karakter og personlighet. Det er ofte handlingene våre som snakker høyest, om hvem vi egentlig ér noen ganger.

Men, det var jo forsåvidt bare den éne tingen og det holdt og tydeligvis med bare den ene gangen.

Så om det er dumpegrunnlag eller ei, er jo ikke så idiotsikkert heller egentlig.
Det er jo stort sett mye mer til en mann, enn som så da. Som oftest hvert fall.

Så du bare får bare smake litt den en stund eller noe.

Anonymous poster hash: 04e8f...144
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha. :fnise: ..virkelig?

Det er intet mindre desperat måte å gjøre det på da. The rule of spam, med en vanvittig nedgraderende og kjip fremgangsmåte.

Det er sånn det er å være mann på datingsider da. Det er så mange flere menn enn kvinner der, at menn må være litt aktive for å skåre.

Jeg synes TS er dobbeltmoralsk. Jeg vedder på at hun falt for fyren fordi han var aktiv og pågående, og så er det plutselig feil at han har hatt denne personligheten hele tida. Og å bli sur fordi han liker sex? Ærlig talt, når ble det negativt?

Anonymous poster hash: 55166...85f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...