Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #1 Skrevet 15. april 2004 bikinisesongen nærmer seg, og jeg må jo alltid kjøpe ny bikini uansett om jeg har ti stk i skapet... denne gangen tenkte jeg at jeg ikke skulle gå for hennes og mauritz bikinier slik som jeg alltid har gjort... men da jeg kom i butikken i dag så vard et kun deres bikinier som var fine...men hva velger dere? fra hvilken butikk? trekant eller vanlig bh??
Scorpina Skrevet 15. april 2004 #2 Skrevet 15. april 2004 Med puppestell som krever c-cup fortrekker jeg en bikini-topp som støtter opp stellet mitt Har prøvd trekant men følte bare at puppene "fløt ut" og DET er ikke lækkert!!!!! :-?
Gjest glamourgirl Skrevet 15. april 2004 #3 Skrevet 15. april 2004 Du har et luksus problem jenta mi! Jeg må i spesialbutikker for å få bikini fordi jeg har så store pupper, i fjor fant jeg en turkis en, og gråt av lykke, min første ikke-sorte bikini på mange mange år. Jeg betaler aldri under 1000 kroner for bikini, og har dermed ikke på budsjettet mitt å fornye den delen av garderoben årlig. Jeg håper bare at turkis går bra i år også. Nei du, gå på HM og kjøp mange! Det hadde jeg gjort hvis jeg kunne!
Scorpina Skrevet 15. april 2004 #4 Skrevet 15. april 2004 ..... Nei du, gå på HM og kjøp mange! Det hadde jeg gjort hvis jeg kunne! Hear-hear!! Eia var vi der *sukk*
Gjest Ethereal Skrevet 15. april 2004 #5 Skrevet 15. april 2004 H&M har dessuten et knallgodt utvalg, og man kan kjøpe deler i ulik størrelse. Jeg bruker større overdel enn truse, og vil ikke ha harlems-bikini.
Scorpina Skrevet 15. april 2004 #6 Skrevet 15. april 2004 ..... vil ikke ha harlems-bikini. ...og det er????? :klø:
Gjest Ethereal Skrevet 15. april 2004 #7 Skrevet 15. april 2004 Bikini med hengerumpe, ala de haremsbuksene på åtti-tallet fordi trusa er for stor. Hvis man skal kjøpe et sett i én størrelse, kjøper jeg så overdelen passer. Dermed kan trusa bli for stor.
Ra|cer Skrevet 15. april 2004 #8 Skrevet 15. april 2004 Sommer ja! Gleder meg til å handle bikini, har sikkert 14 stykk i skapet, men kan alltids få noen til! Eneste jeg gruer meg til er det at puppene mine har vokst i det siste og jeg er nå en stor C cup så det blir nok ikke mer trekant bikini på meg! Og jeg som likte det så godt! Syns trekant bikinier er superflott!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå