Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

bikinisesongen nærmer seg, og jeg må jo alltid kjøpe ny bikini uansett om jeg har ti stk i skapet... denne gangen tenkte jeg at jeg ikke skulle gå for hennes og mauritz bikinier slik som jeg alltid har gjort... men da jeg kom i butikken i dag så vard et kun deres bikinier som var fine...men hva velger dere? fra hvilken butikk? trekant eller vanlig bh??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med puppestell som krever c-cup fortrekker jeg en bikini-topp som støtter opp stellet mitt :) Har prøvd trekant men følte bare at puppene "fløt ut" og DET er ikke lækkert!!!!! :-?

Gjest glamourgirl
Skrevet

Du har et luksus problem jenta mi! Jeg må i spesialbutikker for å få bikini fordi jeg har så store pupper, i fjor fant jeg en turkis en, og gråt av lykke, min første ikke-sorte bikini på mange mange år. Jeg betaler aldri under 1000 kroner for bikini, og har dermed ikke på budsjettet mitt å fornye den delen av garderoben årlig. Jeg håper bare at turkis går bra i år også. Nei du, gå på HM og kjøp mange! Det hadde jeg gjort hvis jeg kunne! :wink:

Skrevet
..... Nei du, gå på HM og kjøp mange! Det hadde jeg gjort hvis jeg kunne!  :wink:

Hear-hear!! Eia var vi der *sukk*

Gjest Ethereal
Skrevet

H&M har dessuten et knallgodt utvalg, og man kan kjøpe deler i ulik størrelse. Jeg bruker større overdel enn truse, og vil ikke ha harlems-bikini.

Skrevet
..... vil ikke ha harlems-bikini.

...og det er????? :klø:

Gjest Ethereal
Skrevet

Bikini med hengerumpe, ala de haremsbuksene på åtti-tallet fordi trusa er for stor. Hvis man skal kjøpe et sett i én størrelse, kjøper jeg så overdelen passer. Dermed kan trusa bli for stor.

Skrevet

Sommer ja! Gleder meg til å handle bikini, har sikkert 14 stykk i skapet, men kan alltids få noen til!

Eneste jeg gruer meg til er det at puppene mine har vokst i det siste og jeg er nå en stor C cup så det blir nok ikke mer trekant bikini på meg! Og jeg som likte det så godt! Syns trekant bikinier er superflott! :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...