Gå til innhold

Sko!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg støvletter til brudesko, men sliter litt med å finne noen.. Vil gjerne ha dem hvite (men mønster er ok!)

Høyden er ikke vesentlig (men de må gå godt over anklene i alle fall)

Er det noen som har noen tips..

Disse har for ekspemel for høy hæl;

http://www.dinsko.se/?id=507&page=1&show_d...=176639〈=se

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken kjole skal du ha blåveis?

Skrevet

Det vet jeg ikke ennå.. Så jeg begynner kanskje i feil ende.. (?) Men jeg ser for meg at det blir vanskelig å finne slike sko som jeg ser for meg at jeg vil ha..

Kjolen (som jeg ikke har funnet ennå) skal i alle fall være enkelt og fotsid (men uten slep)

En av grunnene til at jeg ønsker meg slike sko er at jeg skal gifte meg i en europeisk by i november, så jeg må jo være forbedret på litt av hvert når det gjelder ver. Derfor ønsker jeg ikke å satse på sandaler. Pumps-aktige sko har jeg generelt liten sans for.. Så derfor denne ideen med slike støvletter, da.. ;)

Jeg ønsker meg forsåvidt slike sko uavhengig av brullup.. Stilig til jeans..

Skrevet

Tror absolutt du begynner i feil ende ja. Er ikke mange brudekjoler det passer med støvletter til.... Må jo være en røffere stil da.

Kjole først - deretter tilbehør.

Skrevet

www.bryllupsweb.no

Synes å huske at de hadde støveletter som også kunne farges...

Skrevet
Tror absolutt du begynner i feil ende ja. Er ikke mange brudekjoler det passer med støvletter til.... Må jo være en røffere stil da.  

Kjole først - deretter tilbehør.

Jeg vil jo ikke ha en typisk "brudekjole" og for meg er stilen på skoene noe jeg er mye mer klar på hva jeg vil ha enn på kjole.. Og røffere stil? JA takk! ;)

Skrevet

Jeg vil jo ikke ha en typisk "brudekjole" og for meg er stilen på skoene noe jeg er mye mer klar på hva jeg vil ha enn på kjole.. Og røffere stil? JA takk! ;)

Kult! Var ikke negativt ment altså. Poenget mitt er bare det at du kanskje må lete litt lenger etter en slik kjole du ønsker deg, og da bør dette prioriteres først.

Jeg er helt for at personlig stil også kommer frem når man skal gifte seg :-)

Skrevet
www.bryllupsweb.no

Synes å huske at de hadde støveletter som også kunne farges...

Disse er de eneste støvlettene de har der.

Skrevet

Det var de jeg mente...

SYnes de er tøffe... :)

Skrevet
Poenget mitt er bare det at du kanskje må lete litt lenger etter en slik kjole du ønsker deg, og da bør dette prioriteres først.

Lengere enn hva forresten?

Hvorfor bør det prioriteres først?

Jeg kan ikke forestille meg en type kjole jeg kunne tenke meg som ikke ville passe sammen med den type sko.. Og som sagt så vil jeg jo uansett ha disse skoene til andre ting.. Så om det (utrolig nok!) skulle skje at jeg fant en kjole jeg ville ha som ikke passe til disse skoene, så fikk jeg heller kjøpe meg nye sko etter det igjen.. Å finne hvite sko som ikke er slik jeg ønsker meg har jeg slett ikke noe problem med.. Det kryr jo av kjedelige hvite pumps og upraktiske hvite sandaler.. (synes jeg som ikke vil ha dem ;) )

Skrevet
Disse er de eneste støvlettene de har der.

Takk for at du fant dem for meg Arwen.. Jeg har lett..

Tja.. Ikke helt hva jeg ser for meg, men noe av det bedre jeg har sett på en stund.. Litt kjedelige må jeg jo inrømme at jeg synes de er.. ;)

Skrevet

Jeg synes også de er litt kjedelige. Hverttfall hvis du skal ha en røffere stil.

Skrevet
Jeg synes også de er litt kjedelige. Hverttfall hvis du skal ha en røffere stil.

Synes det er litt mye av at det skal være så "vakkert" og "sukkersøtt" osv med en gang man nevner ordet "bryllup"..

Jeg har ikke tenkt å forkle meg som en slags madonna bare fordi jeg skal gifte meg.. Jeg er jo fremdeles den sprø og sære jenta som min kjære valgte i første omgang.. :sjarmor:

Skrevet

Ja, det er viktig å være seg selv. Heldig for meg at jeg elsker glitter og dill og dall. :ler:

Skrevet
Heldig for meg at jeg elsker glitter og dill og dall. :ler:

Sikkert litt enklere da, ja.. Men jeg er nå ganske glad for at jeg liker det jeg liker likevel, jeg da.. :sjarmor:

Skrevet

Synes de har mye kule støvletter på Bianco jeg, og jeg fant et par dritlekre hvite støvletter der for ike lenge siden, men så ikke noe til de på nettsiden....

Men ta deg en tur innom og titt, der har de jo uansett mye stilig!

Lykke til!

Skrevet

Ja, jeg har kjøpt hvite støvletter på Bianco. Virkelig tøffe. Syltynn hel, og spisse som bare av det :ler:

Skrevet
Ja, jeg har kjøpt hvite støvletter på Bianco. Virkelig tøffe. Syltynn hel, og spisse som bare av det  :ler:

Det er et av de vanligst problemene; at de er spisse som bare det..

Jeg liker spisse, men ikke når spissen er nesten like lang som selve skoen! :o

Men takk for tipset! :)

Skrevet

Skjønner. Vil bare informere om at jeg bruker 40/41 i sko, og selv ikke disse så megastore ut på meg :ler:

Men jeg bruker jo bukse over da...blir jo annerledes med en kjole til.

De kostet kun 440,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...