Gå til innhold

Gaveforslag til gutt 16?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er "kult" for en gutt på 16? Vet at han står snowboard og er mye i båt om sommeren, ellers kjenner jeg ham lite. 2-300 kroner. Hva kjøper jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontantkort, gavekort CD/DVD/PC/PS2-spill - faller alltid i smak

Skrevet

-Kontantkort

-gavekort på CD

-En kul t-skjorte

Skrevet

Takk for svar :-) . Hva slags DVD / Cd er riktig til gutt 16 da? har ikke lyst til gavekort. Vet ikke om han bruker kontantkort...

Skrevet
Takk for svar :-) . Hva slags DVD / Cd er riktig til gutt 16 da? har ikke lyst til gavekort. Vet ikke om han bruker kontantkort...

Matrix Revolutions?

S.W.A.T?

Once upon a time in Mexico?

Gjest Seleena
Skrevet

Dvd eller pengar. Aldri kjøp kle til ein 16 åring! ;)

Skrevet

Gavekort på kino.

Gavekort på McDonald's.

Gjest Anonymous
Skrevet

ikke kjøp gavekort.

gavekort er akkurat som penger med utløpsdato som du bruke et sted.

personlig har jeg aldri likt å få gavekort så hvis du ikke kommer på no annet gi heller penger. da kan han kjøpe nøyaktig det han vil

Skrevet

Spør i butikken, og pass på å få DVD/CD forseglet, slik at han kan bytte den. Du kjøper den selvfølgelig i en butikk som har filial i nærheten av der gutten bor :-)

Skrevet

16 åringer har begynnt å bli forfengelig og dynker seg ofte med illeluktene perfyme....hva med å kjøpe en som luker godt...............

Gjest Anonymous
Skrevet

Holder på t- shirt jeg. Gjerne en sporty, Nike og sånt.

Gjest gjest1
Skrevet

Pengar. Sikkert det som fell mest i smak, så kan han heller kjøpe seg noko han treng eller ynskjer seg.

Skrevet

Har ikke lyst til å gi penger, for vi gir ikke så mye til "vanlige" bursdager. 200 kroner er jo liksom ikke noe.

Endte opp med en forseglet utgave av den nyeste Matrix-dvden jeg. Han bor helt avsides, så om han vil ha noe annet, må vi nok bytte for ham uansett.... (Hadde ikke lyst til å kjøpe på Narvesen...)

Tusen takk for gode ideer - dere reddet meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...