Gå til innhold

har jeg spist nok idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

jeg er en 15år gammal jente som sliter veldig med å få i seg mat for tiden, og har veldig dårlig matlyst...

er konstant svimmel og har hodepine. kvalm er jeg ofte også. lurer på om dette er pågrunn av at jeg spiser for lite og drikker for lite. ja, jeg har store problemer med å få i meg nok væske om dagene. blir så kvalm/enda mer kvalm :/

så ja..

idag har jeg spist og evt. drukket:

Frokost: en skive med et glass vann

Lunsj: en skolebolle

''Middag'': to hveteboller

Kvelds: to pølser i brød

lurer på om dette er nok?

har trent idag også. (jogging, situps og forkjellige øvelser) er veldig opptatt av å ha fin kropp! haha...

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Du forstår vel heilt sjølv at dette er alt for lite mat. Det treng du ikkje spørje om. Bur du saman med foreldra dine? Får du ikkje hjelp når det gjeld å handle inn god mat, lage mat og spise saman?

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke bare for lite, det er helt feil mat! Spis fisk, kjøtt og grønnsaker. Mer fett og mindre raske karbohydrater. Du får ingenting ut av trening når du spiser så dårlig.

Anonymous poster hash: fe7ec...5bb
Skrevet

Du forstår vel heilt sjølv at dette er alt for lite mat. Det treng du ikkje spørje om. Bur du saman med foreldra dine? Får du ikkje hjelp når det gjeld å handle inn god mat, lage mat og spise saman?

nei, fordi jeg har ikke lyst på annen mat...

Skrevet

Du føler deg dårlig fordi du får i deg feil mat, når du endrer kostholdet ditt ill sunn og ordentlig mat vil du føle deg bedre.

I tillegg til dette bør du ta deg en tur til legen og si akkurat det du har skrevet her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...