Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg åpner med:

* Folk som stiller seg rett bak meg og stirrer, når de tydeligvis vil bruke vektstanga etter meg. Det går an å spørre hvor mange sett jeg har igjen, i stedet for å stå der og se på meg, og sende stygge blikk når jeg går i gang med enda en øvelse!

* Folk som ikke rydder opp etter seg! For det første er det pes å rydde av vektene før jeg skal begynne, og for det andre blir jeg usikker på om det faktisk er ledig.

* Folk som trener sammen, men bruker mer tid på å stå og bable og rope til hverandre.

* Aerobic-folk som står i kø for å gå inn i salen, som stiller seg nesten oppå oss som bruker apparatene eller mattene utenfor.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Menn som stirrer når man som jente er i frivektavdelingen.

Skrevet

Jenter som glor.

• Liker 4
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

De som ikke tørker av apparatene etter seg. Jeg har ikke lyst å sette meg på en annen manns svette :P På sykler og elipse, så vasker jeg både før og etter. Har gjerne med meg håndkle selv siden jeg svetter mye når jeg trener.

• Liker 4
Skrevet

Det som irriterer meg er oversminka damer. I går så jeg en dame med utringning, stive krøller, sminke and u name it. Jo jeg skjønner at man skal gjøre som man vil, men hallo i luken???

• Liker 8
Skrevet

De som ikke tørker av apparatene etter seg. Jeg har ikke lyst å sette meg på en annen manns svette :P På sykler og elipse, så vasker jeg både før og etter. Har gjerne med meg håndkle selv siden jeg svetter mye når jeg trener.

Som jeg skulle sagt det selv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor på bygda, så vårt treningsrom er veldig lite med dårlig plass og begrenset utvalg av apparater. Jeg har forståelse for at jeg av og til må vente på min tur, men det er noen tenåringsgutter som irriterer vettet av meg. For det første varmer de aldri opp før treningen begynner, for det andre okkuperer de den delen av rommet som inneholder apparatene/vektene for overkroppen. Beina deres er kjempetynne, for de trener kun overkroppen. De bruker veldig mye tid på å prate, noe som gjør at tiden somles bort og resten av de som trener må vente enda lenger. Dessuten er de veldig høylytte, går med armene ut og poserer foran speilene. Når de er ferdig med en runde går de frem og tilbake i sirkler mens de puster, peser og hveser rundt omkring i rommet slik at alle skal få se hvor slitne de er. Dessuten rydder de aldri opp etter seg. Alt dette irriterer meg.

Noe annet som irriterer meg er jenter som kommer på treningsrommet i sminke og pent tøy som ikke er beregnet til trening. Disse er mer opptatt av å sjekke gutter - og gud forby om de blir svette!

• Liker 5
Gjest Duftlys
Skrevet

Når andre kommer bort til deg og skal pirke på hvordan du trener. BACK OFF! Jeg spør hvis jeg trenger hjelp...!

• Liker 7
Skrevet

Folk som ikke klarer å legge frivektene tilbake på plass, og menn som glaner. Og folk som kaster fra seg tyggis og snus overalt! Det er så ekkelt! :kvalm:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Når andre kommer bort til deg og skal pirke på hvordan du trener. BACK OFF! Jeg spør hvis jeg trenger hjelp...!

Signerer denne! Jeg hveser som en lemen om noen våger å kritisere meg. Jeg VET hvordan riktig teknikk skal utføres, og lurer jeg på noe spør jeg heller. Er sikkert godt ment men stay the hell away.

Anonymous poster hash: ad2c6...9f1

• Liker 1
Gjest extra
Skrevet (endret)

Hva er det værste du ser / dummeste du ser når du er på trening?

• Mange venner som står rundt et apparat for å "mingle", så de tar opp det i sånn 30 minutter.
  • 17-åring som tar enarms bicepsøvelser mens kameraten drar og dytter i vekta og skriker.
  • Folk som driver å "punkterer" brystet når de kjører benk.
  • Folk som kjører bicepscurl i knebøystativet, og douches som stønner og brøler på alle øvelsene -alle settene og alle repsene.
  • Klyser med verdens minste singlet.
  • Nedtrekk med bredt grep, så ser stanga slik ut: \ og ikke slik: -- (altså sån kjempe mye vaggelig vaggelig når de trekker den ned).
  • Folk som spør deg om å spotte et løft du vet de kommer til å misse.
  • Folk som brøler til hverandre på HVER_JÆVLA_REPETISJON etter 2 i benk-kast.
  • Folk som begynner å ta av vekter mens du hviler mellom en serie. Ja, de fins.
  • Folk som tror chinups er en øvelse der det er om å gjøre å bruke ryggen så lite som mulig, men strekke halsen så langt en klarer mot stangen og lage takrenne med leppen.
  • Folk som tydelig ikke vet hva de driver med, men som har lest alle artikler på alle sider som finnes og har gode råd til alle mens de selv har fysikken til en kråkebolle.
  • Folk som spør hvordan de kan få en kropp som deg men er uenig i alt du sier, eller ikke klarer ta det inn i hønsehjernen sin som er fylt med dritenskap.
  • Folk som tviler på alt du sier, men ikke har noen grunn til egne påstander.
  • Folk som skal fortelle om hele programmet sitt og hvordan det fungerer jævlig rba - men har fysikken til en kråkebolle eller en fyrstikk.
  • Nybegynnere som prøver enkelte apparater og gjør 1 set med random vekter, for å så dra hjem uten å ha svettet en dråpe.
  • Folk som presterer og stille seg framfor speilet, suge inn magen å ut med kassa, gjerne brette opp ermene på T-skjorta vist de ikke har singlet å stramme bicepsen, for å så ta et bilde å poste på Facebook med en gang med kommentaren; "Meg etter 3416546 KG Markløft, LIGHT WEIGHTS BABY!!!1!!1oneone".
  • De som klager fordi en kar bruker ti minutter i knebøystativet på bicepscurls. Men selv beslaglegger det samme stativet i timevis fordi i dag er det høy volum knebøy på programmet.
  • Folk som ikke rydder etter seg.
  • Folk som spør høflig om de "kan-ta-i-mellom" når man er midt i et sett med MYO-reps. Enda verre når de i tillegg presterer å se undrende på deg når du sier NEI!
  • Forleden dag når jeg var på spinningtime, så satt det en dame ved siden av meg! Hun hadde sminka seg fint og gode ting.Hun trødde såvidt rundt, at hadde hun sittet på en vanlig sykkel hadde den veltet!Hvertfall, etter timen var over hadde eg laget en elv fra sykkelen min og nedover gulvet.Da presterer kvinnemennesket ved siden av meg og si:" Ble du så sliten av denne timen? Den er jo ikke så tung".
  • Folk som leser avisen mellom settene (seriøst?).
  • Og ofte eldre damer i garderoben, som stirre så ille fordi du spiser noen riskaker/rosiner og drikker en shake etter trening fordi "trener du ikke for å bli fit?, da skal man vel ikke fylle opp det en har trent bort, da er det jo ikke noe poeng i å trene..
  • Folk som blander seg opp i hva jeg driver med. Jeg er mildt sagt nybegynner og hadde ikke hatt noe i mot om noen kom bort og ga meg tips/rettet på feil jeg gjør, men sånne som bare skal leke arrogante og lage kvalm..nei takk. Ikke at jeg møter så ofte på slike, men i dag, i dag møtte jeg THE douche. Kom inn på senteret og begynte å varme opp med bittesmå hantler i et hjørne for meg selv inntil det kom en veeeldig bøs mann bort, antageligvis tidlig i trettiårene, som begynte å plassere vektskiver på en stang. Han ble stående og stirre på meg med et hånlig blikk en stund, så jeg prøvde å late som ingenting og fortsatte helt til han begynte å prate.

Han: Hadde du kunnet litt mer om styrketrening hadde du skjønt at du må løfte tyngre enn det der for å få resultater, vøttø.

Jeg: Vel, hadde DU kunnet litt mer om styrketrening hadde du skjønt at jeg varmer opp.

• Folk som snakker i telefonen mens de gjennomfører øvelsene! Helt sant, de finnes.
  • Folk som trener i olabukser og andre uegnede treningsklær.
  • Også 20 kilosskiver som henger på 2-kilosplassen. 5 kiloser på 20-kilosplassen. 10 kiloser på 15-kilosplassen. Osv. Er det så jææææækla vanskelig å rydde opp etter seg??
  • Vektskiver, hantler, stenger, dritt, møkk, hansker, tau, fitnessballer og gud-vet-hva, som ligger og slenger i frivektrommet... På gulv, på benker, overalt de ikke skal ligge.
  • Folk som okkuperer ikke et, men TO apparater fordi de trener supersett. Helt greit i og for seg, men når det er stappfullt på treningssenteret behøver du kanskje ikke bli sur fordi noen vil bruke det andre apparatet.
  • Folk som skal snakke eller spørre akkurat i det jeg er på de siste repsene, er knall rød i fjeset og skjærer grimaser. Vent den lille tiden det tar meg å fullføre liksom.
  • Tenåringer som skryter av hva de klarer i benkpress når de har ræva en halvmeter over benken, spretter stanga på brystet og lar spotteren gjøre mesteparten av jobben er alltid en slager.
  • Folk som på bød å liv smelle manualene sammen både over hodet og når de tar de ned *klonk* *klonk* *klonk* *klonk*
  • Folk som snakker til deg når du har over 60 kg på ryggen i knebøy og ser ut som du skal føde.
  • Hadde faktisk en kar som sto å måpte med munnen åpen mens han så meg gjøre arnoldpress. Altså de var ikke mer enn 10 kg, men tydeligvis svære i hans øyne. Jeg sa han bare i speilte. Og han tok sine 5 kg og trente. JA vi må jo alle begynne ett sted, men ¨å måpe så åpenlyst da..

(Kilde: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/irriterende-p%C3%A5-trening.152/)

Endret av extra
  • Liker 5
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Heldigvis ikke plaget av dette der jeg trener nå, men der jeg trente før, fløt det av søppel. Bananskall, papirer fra bars, tomme sjokomelkbokser, papir. Hva er greia med det?

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Extra - nå trodde jeg en stund at alle disse irritasjonene var bare fra deg :fnise: Lurte fælt på hvorfor du gadd å trene om du irriterte deg så mye. Så jo heldigvis på slutten at dette var generelle irritasjoner fra flere.

• Liker 8
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Singlet på menn. Jeg syns det er fryktelig hensynsløst å eksponere armhulen din for hele rommet.

Gjest extra
Skrevet

Extra - nå trodde jeg en stund at alle disse irritasjonene var bare fra deg :fnise: Lurte fælt på hvorfor du gadd å trene om du irriterte deg så mye. Så jo heldigvis på slutten at dette var generelle irritasjoner fra flere.

Hehehehehe :D Da kunne det fort ha blitt vanskelig å trene gitt. Har nå lagt inn linken til forumtråden hos Fitnessbloggen i posten min :)

• Liker 1
Gjest Duftlys
Skrevet

Signerer denne! Jeg hveser som en lemen om noen våger å kritisere meg. Jeg VET hvordan riktig teknikk skal utføres, og lurer jeg på noe spør jeg heller. Er sikkert godt ment men stay the hell away.

Anonymous poster hash: ad2c6...9f1

Enda festligere er det når de som plukker på deg ikke ser så himla erfarne ut selv heller. Uansett: Back off:D Hahahaha

Skrevet (endret)

Folk som skal løpe om kapp på mølla... Omg.

Rediger: altså folk jeg ikke kjenner som må løpe intervaller samtidig som meg, rett ved siden av, litt fortere og noen sekunder lenger.

Også driver de og glaner på mitt display.

Endret av Kira-delta
  • Liker 2
Skrevet

douches som stønner og brøler på alle øvelsene -alle settene og alle repsene.

Hvis man ikke stønner så trener man ikke. Ærlig talt.

• Liker 1
Gjest extra
Skrevet

Hvis man ikke stønner så trener man ikke. Ærlig talt.

Det er forskjell på å stønne og det å skremme halve treningssenteret :D

• Liker 5
Skrevet

Også driver de og glaner på mitt display.

Hvordan vet du det, med mindre du selv glaner?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...