Gå til innhold

Å gi sin kjære spontanerotiske overraskelser... din beste?

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg synes det er så fint å gjøre spontane ting i kjærestelivet, ting som gjør kjæresten glad og kåt og som kanskje kommer litt overraskende på ham... Har du gjort noe for din kjære som tok ham/henne litt på senga, og gjorde akkurat den dagen ekstra spesiell?

En av mine bedre er da jeg stod opp for å lage amerikanske pannekaker til frokost. Jeg var helt naken, med bare et bittelite forkle som nesten dekker puppene, og med sånn sløyfe over rompa... Da kom han i stemning, gitt (selv om han måtte spise noen pannekaker først, jeg er nemlig en killer på skikkelige pannekaker :wink: ) Men resten av dagen ble bare sånn ekstra spesiell, og det er så fint...

Så kvinns, og dere andre, lyst til å dele litt, noe du har gjort eller din kjære har gjort. Til felles glede, og kanskje som tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Å "overfalle" din kjære plutselig og overaskende på et helt ulogisk sted, kanskje. Har hatt sex i et bøttekott en gang. :ler: :o

Gjest Ethereal
Skrevet

Min kjære var på badet; jeg lå på sofaen under et pledd, men stakk på soverommet for et lynraskt skift av klær. Kun iført stay-ups og knehøye støvletter med stiletthæler la jeg meg under pleddet igjen, med uskyldig mine. Og begynte å hinte... :sjarmor:

Det hjalp :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

En gang han hadde vært ute og reist noen dager, han kom inn døren , rakk i mer en lukke den, meg ned på knær :oops:

Der sto han med bag og tax free poser og alt :ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet
Min kjære var på badet; jeg lå på sofaen under et pledd, men stakk på soverommet for et lynraskt skift av klær. Kun iført stay-ups og knehøye støvletter med stiletthæler la jeg meg under pleddet igjen, med uskyldig mine. Og begynte å hinte... :sjarmor:  

Det hjalp :sjarmor:

:sjarmor: Me like.... Prøvde meg på BlowJob i bil engang, men da ble han litt distrahert og redd for å kjøre av veien, og jeg fikk streng beskjed om å vente til vi kom hjem :oops:

Jepp, ALex, ned på kne i uventede situasjoner er alltid en sikker vinner, en raks BJ, mens deigen hever, eller man venter på at middagen skal bli ferdig, mens han ser på TV, eller noe sånt er heller ikke så dumt...

Gjest GreenSky
Skrevet

Men glammy, tenk om typen din tilfeldigvis skulle lese denne tråden. Da ville det jo ikke bli noen overaskelse? :tunge1::P:tunge1:

Gjest glamourgirl
Skrevet
Men glammy' date= tenk om typen din tilfeldigvis skulle lese denne tråden. Da ville det jo ikke bli noen overaskelse? :tunge1::P:tunge1:

8) Pfft... gjør han vel ikke.... Dessuten har han ikke bøttekott, så din idé falt i fisk :tunge1:

Skrevet
8) Pfft... gjør han vel ikke.... Dessuten har han ikke bøttekott, så din idé falt i fisk  :tunge1:

Jeg tror kanskje ikke det var hans bøttekott det var snakk om.. ;)

Gjest GreenSky
Skrevet

:ler::ler::ler::ler::sjarmor:

Gjest glamourgirl
Skrevet

8) mulig, mulig mulig.... *tenker febrilsk, hvor finner man bøttekott...*

Skrevet
*tenker febrilsk, hvor finner man bøttekott...*

kommunehus, kjøpesentre, skoler, bibliotek (hysj!), samfunnshus, flyplasser (har hørt at det er blitt så "strengt" inne på flyet.. så..)

Gjest GreenSky
Skrevet

8) mulig, mulig mulig.... *tenker febrilsk, hvor finner man bøttekott...*

På et vandrerhjem i paris. :sjarmor:

Uten lås på døra. :oops: (men det var midt på natta, da)

Skrevet
På et vandrerhjem i paris. :sjarmor:

Uten lås på døra. :oops: (men det var midt på natta, da)

vandrerhjem med sovesaler må selvfølgelig ha bøttekott som alternativ.. at jeg ikke tekte på det sist jeg var på vandrerhjem med min kjære.. og lå der helt allene i sengen min med hendene pent foldet over soveposen.. :-?

Gjest Glammy
Skrevet

Jepp, idéene er tydeligvis mange, og jeg trykker dem til mine yppige bryst. 8)

Skrevet

Mange gode ideer, som jeg tar med meg videre og kommer tilbake når jeg får noen gode selv. Ooops, forresten, jeg HAR jo ett. Forutsatt at man like rå skrive,da. Skriv en erotisk novelle og send ham den på mail, uten å si noe på forhånd...!;-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Da vi var på bilferie ifjor sommer, begynte jeg å kose med ham (der nede) og friste ham mens vi kjørte langs veien........det endte med at han kjørte ut til siden i en lomme i veien, og med blinklysene på og motoren igang, løp vi ned i buskaset ved veien og eh..."koste oss ferdig"... :oops:

Og så kjørte vi videre som om ingenting.... :kul:

Gjest glamourgirl
Skrevet
Mange gode ideer' date=' som jeg tar med meg videre og kommer tilbake når jeg får noen gode selv. Ooops, forresten, jeg HAR jo ett. Forutsatt at man like rå skrive,da. Skriv en erotisk novelle og send ham den på mail, uten å si noe på forhånd...!;-)[/quote']

8) Hmmmmm

Skrevet

Min kjære ønsker seg så inderlig båt en gang i fremtiden, så jeg skrev en liten noveller,nærmest en petit, som jeg kalte "sommerdrøm om egen båt" og som han satte stoooor pris på. og hvis vi noengang får oss båt, skal det settes ut i livet....

Hmmmm....Kanskje jeg skulle leie båt til sommeren? *Glise*

Gjest glamourgirl
Skrevet
:) Hmmm, du får sannelig tankene i spinn.
Skrevet

Bare hyggelig å kunne inspirere. Får jo diverse gode ideer her selv, så....Gleder meg til sommeren,han har nemlig bursdag midt på sommeren. Og i år faller det på en lørdag. Da skal jeg vekke ham grytidlig og dra ham med ut til en fredelig, NESTEN folketom plett på en av øyene, og ha med Masse gode pledd, og servere ham champagnefrokost. I nettoen...Det vet jeg han kommer til å gå nesten i frø over. Han elsker kroppen min og å se meg naken, og vi begge digger å kose oss på "småfarlige" steder......!;-)

(By the way, hører ikke denne tråden like mye hjemme på seksualitet som på samliv....?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...