Yesterday Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Er 24+1 og magen vokser. Nå passer ikke bh'ene rundt lenger så jeg bruker forlengere men når jeg sitter strammer det så det er vondt. Bør kjøpe noen nye bh'er ja Men jeg kan jo ikke kjøpe nye bh'er ca annen hver uke i takt med at magen vokser. Problemet nå er omkretsen, ikke cupen. Bruker D-cup så er ikke bare å gå uten bh heller. Sist jeg kjøpte et par nye fant jeg ikke før i den 7. butikken i passende størrelse som ikke kostet over 300kr. Urettferdig at de i små størrelser ofte koster 99-150kr, bortsett fra dyre merker da. Andre med samme problemet, tips?
Gjest pysepusen Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Jeg kjøpte amme-BH da jeg gikk gravid. Bravado. De passet perfekt under graviditeten og passer perfekt nå
Sunshower Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Puppene mine vokste ikke dramatisk før etter fødsel, og spesielt etter melka kom, så jeg hadde ikke det "problemet". Men jeg ville ikke investert i BHer nå, når de fremdeles er i vekst. Hva med å kjøpe ammebher? De vil du i alle fall få bruk for etter fødsel, dersom du vil amme selvfølgelig. Jeg kjøpte Bravado ammebher på apoteket, dyre med gode (og gode i størrelsen, de strammet ikke noe sted). Veldig behagelige 1
Gjest Fluttershy Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 (endret) Hvis cupen passer ennå så kan du jo se om du finner bh forlenger. De hadde det på spar kjøp sin nettbutikk før vet jeg. Edit: slike: http://www.lindex.com/no/6649744/bh-forlenger Endret 2. juli 2013 av Fluttershy
Yesterday Skrevet 2. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2013 Buker forlenger, det skrev jeg Er ikke cupen som er problemet, er omkretsen pga magen, kan ikke droppe å kjøpe bh for de er som sagt ganske vonde når jeg sitter, gnager pga stramme.
Yesterday Skrevet 2. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2013 (endret) Skulle ikke poste ennå. Dumme mobil! Ammebh vil jo uansett bli for trangt igjen om noen uker. Kanskje det hjelper med bh uten spile, el bikini-bh uten spile og med knyting slev om det gir liten støtte.. Endret 2. juli 2013 av Yesterday
Gjest Nikki09 Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 Jeg brukte en periode forlenger på forlengeren 1
Gjest Fluttershy Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Leste visst ikke godt nok gjennom innlegget ditt. Jeg bruker bare noen "sports bher" nå. Jeg har vokst to str i cup og en rundt og er ikke kommet halvveis i svangerskapet enda. Det gir langt i fra optimal støtte, men det er da noe.
Yesterday Skrevet 2. juli 2013 Forfatter #9 Skrevet 2. juli 2013 Jeg brukte en periode forlenger på forlengeren Hehe har tenkt på det, har 3 styk
Yesterday Skrevet 2. juli 2013 Forfatter #10 Skrevet 2. juli 2013 Leste visst ikke godt nok gjennom innlegget ditt. Jeg bruker bare noen "sports bher" nå. Jeg har vokst to str i cup og en rundt og er ikke kommet halvveis i svangerskapet enda. Det gir langt i fra optimal støtte, men det er da noe. Sports bh'ene mine er alt for små nå, og de skal jo stramme. Da trur jeg at bikini kanskje er mer behagelig. Hmm..
siebaeo Skrevet 2. juli 2013 #11 Skrevet 2. juli 2013 (endret) Jeg har et par spileløse ammebher fra bravada. De er veldig fleksible og har funket her fra omtrent starten av svangerskapet og ut (også i forrige ammeperioden). Jeg gikk fra 70C til 70G. H når melka kom. Er nok normalt egentlig en 65 og kunne bruke 75 i enkelte bher på slutten. Men alt i alt, disse bhene var veldig behagelige hele veien. Jeg har vel str M i bravadabhene. Anbefales Brukte for øvrig 2-3000,- på undertøy sist på grunn av den eksplosive utviklingen. Men de har jeg jo denne gangen og og trenger ikke kjøpe nytt Jeg foretrekker spiler og litt vattering for støttens del, men så snart jeg kommer hjem er det inn i bravadaene.. Funker til lett trening og Endret 2. juli 2013 av siebaeo
Yesterday Skrevet 2. juli 2013 Forfatter #12 Skrevet 2. juli 2013 Men er jo ikke cupen som er problemet mitt, problemet er en voksende omkrets. Bruker 90 nå men burde kanskje ha 95-100. Og kanskje enda større senere. Hvor høyt går det egentlig an å få taki utenom svindyre fra spesialbutikker? Hvor selges bravadabh'er? Nettbutikker er litt stress syns jeg når det gjelder undertøy, får jo ikke prøv før man kjøper og bytting kan ta flere dager.
siebaeo Skrevet 3. juli 2013 #13 Skrevet 3. juli 2013 (endret) Ja, skjønte det Men disse har ikke "cup" i den forstand og er veldig fleksible i størrelse. Også i omkrets. De har vel 4-5 hakk å gå på i ryggen og er mer tøyelige enn vanlige bher. De har dem på bl a Babyshop. Kanskje noen apotek? Tror det er denne http://ammebutikken.no/produkt/36/bravado-seamless-amme-bh.aspx Endret 3. juli 2013 av siebaeo
Yesterday Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #14 Skrevet 3. juli 2013 500kr! Hvis jeg hadde hatt en garanti for at den passer resten av svangerskapet så kan jeg investere i en, kjøper ikke flere til 500kr. Jeg virker sikkert gjerrig men har ikke all verden av penger, og har masse babyting å kjøpe fremover. Så skal tenke på det! Skal dra til byen i dag og kikke. Takk for tipset
siebaeo Skrevet 3. juli 2013 #15 Skrevet 3. juli 2013 Gjerrig nei! Det ER jo kjempedyrt.. Det kan også være en ide å prøve først, og så lete på nett etter tilbud eller bedre priser i utlandet tenker jeg. Barnas hus har også Bravada tror jeg. Prisene skyter jo i været så snart man ikke passer i HM-, Lindex-, KapAhlstørrelser Ikke rart mange bruker feil størrelser..
lykkeliggift Skrevet 3. juli 2013 #16 Skrevet 3. juli 2013 Her har de bravado-bh på tilbud Har selv kjøpt disse, og kan absolutt anbefale de. De har, som Siebaeo sier, ikke en vanlig cup, og er veldig tøyelige. Jeg har L i mine, men kjenner at jeg hadde nok hatt nok med M ( bruker 75 DD/E). Fantastisk myke, kjenner ikke at man har de på
Yesterday Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #17 Skrevet 3. juli 2013 Jeg bor nordpå, trur ikke at det er noe Barnas hus her. Jeg var på Kapphal i sta og kjøpte meg to sports-bh'er som er veldig tynne og elastiske, og en litt større BH enn jeg pleier å bruke uten spiler. Har 3 bh-forlengere som jeg kan bruke hvis det trengs:p Er 3 for 2 på alt av undertøy på Kapphal!
Yesterday Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #18 Skrevet 3. juli 2013 (endret) Prisene skyter jo i været så snart man ikke passer i HM-, Lindex-, KapAhlstørrelser Ikke rart mange bruker feil størrelser.. De hadde faktisk fått inn større størrelser på Kapphal her i byen, de hadde det ikke sist. De hadde D og E i opptil 100 og noe. Men skal man ha enda større så må man jo i andre butikker. Endret 3. juli 2013 av Yesterday
siebaeo Skrevet 3. juli 2013 #19 Skrevet 3. juli 2013 De hadde faktisk fått inn større størrelser på Kapphal her i byen, de hadde det ikke sist. De hadde D og E i opptil 100 og noe. Men skal man ha enda større så må man jo i andre butikker. Hm. Det må jeg sjekke ut! I en ikke-gravid/ammesits er det et supert tips siden jeg normalt sliter med å finne D-cup i mange butikker. Lindex er bra også faktisk!. Problemet mitt er at jeg har 70 rundt så det hjelper ikke så mye om de går over 100-tallet..
Yesterday Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #20 Skrevet 3. juli 2013 Hm. Det må jeg sjekke ut! I en ikke-gravid/ammesits er det et supert tips siden jeg normalt sliter med å finne D-cup i mange butikker. Lindex er bra også faktisk!. Problemet mitt er at jeg har 70 rundt så det hjelper ikke så mye om de går over 100-tallet.. Og de var ikke så dyre. Men 70D er kanskje vanskelig å finne, husker ikke om de hadde 70. Lindex er ikke på det kjøpesenteret som er mitt favoritt senter, så er sjeldent på Lindex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå