Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i dag for første gang på Mango, de hadde ganske rimelige priser, og da blir jeg litt usikker om det er noenlunde kvalitet eller ikke.

Hvem kan Mango sammenlignes med? Er det H&M, Gina Tricot, Cubus, Lindex, Bik Bok eller hva?

Anonymous poster hash: 6f684...1bc
Videoannonse
Annonse
Gjest Inggolf
Skrevet

Jeg synes mango sine klær har langt bedre kvalitet enn disse tråkige kjedene som H&M, Lindex, Vero moda og Gina Tricot! ... Klærne er mer kvalitet, bedre sømmer, bedre snitt, stoffet er trykt ++ .. (men jeg tenker først og fremst på penklærne).. Kvalitetsmessig så vet jeg ikke riktig hvem som blir riktig å sammenlikne dem med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle disse kjedene du nevner er jo akkurat samme drittkvalitet? :klo:

Anonymous poster hash: 68cf1...257
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har en cardigan som har blitt nuppete, og den har bare vært vasket noen ganger. Det kan lønne seg å se etter hvilket stoff plagget består av. Enkelte stoffer burde man unngå, uavhengig av merke. Andre stoffer har bedre kvalitet og varer lengre. Tror ikke at Mango er så mye med enn H&M og Cubus, men kjeden virker kanskje mer eksklusiv.

Anonymous poster hash: f060a...5a6
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

bedre**

Anonymous poster hash: f060a...5a6
Skrevet

Storfornøyd med klærne mine fra Mango. Jeg er ikke tynneste jenta i gaten og jeg elsker at snittene flatterer meg. Synes heller ikke stoffene føles syntetiske.

Veskene deres er en annen historie... :glare:

Skrevet

Syntes kvaliteten på klærene er hakket bedre enn H&M og de billigkjedene.

AnonymBruker
Skrevet

Mango er i samme gate som HM, Zara, Lindex, Cubus....

Billig og dårlig.

Anonymous poster hash: e91f9...c34
  • Liker 1
Skrevet (endret)

På en måte kan en si at du får det du betaler for. Mango kjeden ble billigere og dette har fått følger f.eks for valg av materiale, før var mange bluser av silke, mens nå er det et fåtall. Mesteparten av bluser blir idag laget av polyester, som har sine fordeler og ulemper.
Jeg vil likevel si at Mango har en god del bedre kvalitet enn H&M, men vet ikke helt hvem jeg kan sammenligne med heller. Jeans, kjoler og ikke minst dressjakkene er bedre i kvalitet og snitt :-) (Dressjakkene kan koste opp i 799,-) Mango selger også en del sko i ekte skinn og har kvalitets skinnjakker, hvor den dyreste er vell omkring 1.299,-.

Svarte vel ikke helt på spørsmålet ditt, men ja.. veldig vanskelig å sammenligne med når de ikke er like dårlig kvalitet på som butikkene du nevner, men likevel billig.

Endret av kkaroliine
  • 4 uker senere...
Skrevet

Jeg tenker at Mango og Zara ligger et hakk over hm, cubus, bikbok osv....

• Liker 2
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Mango er absolutt bedre i kvalitet i forhold til H&M, cubus, lindex etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...