Gå til innhold

Gode NORSKE nettbutikker som med utvalg lignende det nelly.com har?

Anbefalte innlegg

Gjest C4r1n3
Skrevet

Etter å ha sett meg lei på Nelly og hvordan servisen, leveringstid, returopplegg, osv er blitt, så leter jeg etter noen nye nettbutikker å handle fra. Ute etter pene, billige og kule sko, klær, tilbehør og lign. Blåser IKKE av 1000 kr på en genser f.eks, bare slik at det er sagt. Må være norske (orker ikke opplegg med ekstrautgifter), enkle å bruke, ha okei utvalg og ha et greit rykte.

Tips til butikker?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Miinto.no ?

Gjest Nanne70
Skrevet

Zalando? Vet at det har vært noen tråder her på KG der folk har vært misfornøyde, men jeg har bestilt derfra mange ganger og er veldig fornøyd. Synes de har et mye bedre utvalg enn Nelly også. Gratis frakt og retur, og varene mine har kommet i løpet av en ukes tid.

Skrevet

Boozt :) Veldig fornøyd de gangene jeg har handlet. Retur opplegget er bra

AnonymBruker
Skrevet

Zalando? Vet at det har vært noen tråder her på KG der folk har vært misfornøyde, men jeg har bestilt derfra mange ganger og er veldig fornøyd. Synes de har et mye bedre utvalg enn Nelly også. Gratis frakt og retur, og varene mine har kommet i løpet av en ukes tid.

Zalando er kraftig overpriset på mange av de designerklærne, sammenlignet med butikk. Bare for å sammenligne - Desigual sine kjøler er mer enn 30% dyrere på Zalando enn i Desigual sin egen butikk i La Rambla i Barcelona (som er et utrolig dyrt sted). :)

Anonymous poster hash: ab25d...6b7

Gjest Nanne70
Skrevet

Zalando er kraftig overpriset på mange av de designerklærne, sammenlignet med butikk. Bare for å sammenligne - Desigual sine kjøler er mer enn 30% dyrere på Zalando enn i Desigual sin egen butikk i La Rambla i Barcelona (som er et utrolig dyrt sted). :)

Anonymous poster hash: ab25d...6b7

Ok, men nå kjøper ikke jeg særlig mye designerklær uansett, og de merkene jeg holder meg til har vært billigere :) Men takk for informasjonen!

• 2 uker senere...
Gjest C4r1n3
Skrevet

Takker for gode tips, håper på flere!

Skrevet

Smartgirl.no? Jeg har ikke handlet der ifra selv, men utvalget ser greit ut :)

Gjest Vampen
Skrevet

Zalando er kraftig overpriset på mange av de designerklærne, sammenlignet med butikk. Bare for å sammenligne - Desigual sine kjøler er mer enn 30% dyrere på Zalando enn i Desigual sin egen butikk i La Rambla i Barcelona (som er et utrolig dyrt sted). :)Anonymous poster hash: ab25d...6b7

Men Desigual er vel ikke noe særlig billigere i de andre norske nettbutikkene heller? Jeg synes det er cirka samme pris på Desigual hos Zalando, Nelly, Miinto, Ellos og Boozt. Om jeg ikke husker feil er noen av dem dyrere enn Zalando også. Så jeg tror heller det er det at det meste her til lands er overpriset.:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...