AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Jeg trenger desperaat nye klær, og trenger tips! Skal på byen i helgen, hva er hot nå? Er høy og slank, over 25 år.liker classy men sexy klær, hater den "telt" formen jeg synes det er på mange klær for tiden. Jeg tror jeg lett kler meg for "harry/trashy/plaint", sliter liksom med å sette sammen plagg.har mye mørke farger, trenger et sommerpust!men liker å vise kroppsformene også.. har ikke stort budsjett så kan ikke handle dyre merkeklær. Men tenker typ vero moda feks, hva andre butikker er bra? Håper noen har tips, gjerne med bildeforslag.åpen for det meste! Anonymous poster hash: e447c...218
Wonders Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 (endret) kult du skal ut. Jeg legger ved noen bilder... Det er ment som inspirasjon. Og om du vil er det skone som kan være killer-kule. og her er en litt nedtonet verson av samme synes det er litt kult med slik farget bukse jeg Her er linken til min pinterest http://pinterest.com/lakrisheks/my-style-and-fashion/ Endret 3. juli 2013 av Wonders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå