AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Daten min skriver meldinger hele tiden, han ønsker å ringe hele tiden, og hvis jeg er i familieselskap og sier at jeg ikke kan snakke med han på noen timer så sender han alikevell meldinger. Det er bare hyggelige meldinger, som at han tenker på meg og er glad i meg. Eller litt små historier om hva som nettopp skjedde. Men jeg synes dette er utrolig slitsomt. Jeg trenger pusterom! Jeg er fortsatt usikker på oss to, om han er en jeg kan være sammen med eller ikke. Jeg er en veldig forsiktig person, en person som trenger mye tid og la ting gå sakte. Han er veldig pressende, ønsker å være med meg hele tiden og ha kontakt hele tiden. Virker som at han har bestemt seg allerede for hva han ønsker om fremtiden. Hvordan skal jeg gå fram her? Jeg ønsker ikke å såre han heller liksom. Anonymous poster hash: 966b1...525
Lakenskrekk Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Så fordi du er redd for å såre så skal du irritere deg i stedet? Du må jo bare si det til han. At du syns han er litt for mye. At du setter pris på at han ikke skriver meldinger hele tiden. 1
Gjest Teta Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Ville også forsøkt å forklare han at du synes det kan bli litt mye. Du trenger jo ikke å formulere deg frekt, men fortelle at du er en person som liker å gå litt mer forsiktig frem, og så videre.
idapia89 Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Jeg tror også det er lurt å snakke med han om det, og si at du trenger rom til å savne han eller noe slikt Det viktigste er å si det på en fin, men direkte måte slik at han skjønner hva du mener.
Gjest Anonym TS Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 I hvilken setting kan jeg starte opp en slik samtale? Kan jeg si det igjennom sms? Eller må det være igjennom telefon eller når vi møtes? Jeg er utrolig feig.. Men dere har rett i at jeg må prøve å forklare han det istedenfor å gå å irritere meg.. TS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå