AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Kanskje tre cm under bikinilinjen har jeg fått noe som kjennes ut som et stikk, nesten på størrelse med et litt stort myggestikk. Så det først idag. Det gjør vondt når jeg er nær det og er ganske hardt.. Jeg har muligens soppinfeksjon i underlivet, og skal behandle med canesten til uken for å se. Kan dette ha noen sammenheng med det? Noen som har vært borti slikt før? Er i andre trimester om det har noe å si:)Anonymous poster hash: e0b65...0f5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Er ikke bare ei litt voksen "underjordisk" kvise da? Jeg har opplevd det noen få ganger. Anonymous poster hash: be407...95a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Det kan godt hende. Den er helt hard og vond så går ikke Ann å "sprekke" den på noen måte. Kan det være et myggestikk der? Hvor lang tid har det tatt før de har gått bort da? Anonymous poster hash: e0b65...0f5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Høres ut som en kvise. Se det ann noen dager Anonymous poster hash: 92765...aa0
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Når jeg har hatt sånne nedentil har de forsvunnet av seg selv i løpet av en 4-5 dager. Kommer ikke opp til overflaten, så den kan ikke klemmes på noe tidspunkt, den bare skrumper inn igjen. Hvis det er mygg der du bor kan det jo forsåvidt være et stikk også, men da burde det kanskje klødd? Anonymous poster hash: be407...95a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå