Gjest Elyssa Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Lillegutt på 8 mnd har sagt MAMAMA lenge, men de siste dagene har han sagt 'mamma' og da i situasjoner hvor det passer så bra at jeg har tenkt at det umulig kan være tilfeldig Men er det for tidlig?
Gjest Nikki09 Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 (endret) - Endret 3. august 2015 av Nikki09
Superlilje Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Jenten min sa pus da hun var 8 måneder. Svigermor hadde fått kattunger som vi var og så på, og plutselig satt hun der forran kattene og sa pus pus. Etter det sa hun det hver gang hun så katten vår. Så det kan nok hende det er bevisst 1
Gjest Magdalene Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Det kan det absolutt! Mini på 9mnd, sier hvertfall mamma når jeg henter han i sengen, og pappa om det er pappaen som tar han opp.
Gjest Minelly Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 8 mnd er ikke for tidlig!!! Jeg aner ikke når min yngste sønn begynte å si mamma, for det var et ord/lyd han tok i bruk fra 3 mnd alderen - altså ALT for tidlig til å ha noen mening.:!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå