Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er gift med en mann som har endel penger, fint hus og fin bil. Sammen har vi en datter. Problemet mitt er at jeg føler folk ser på meg som en trofekone. Idag sa en kamerat av mannen: hu er fin å se på , men tar hu vare på deg? Og sånne kommentarer om utseende mitt hører jeg hele tiden. Jeg ofte på jobben hans og da føler jeg alle ser på meg som kona til sjefen og behandler meg deretter. Og vet mange her vi bor misliker meg uten grunn! Rettelse da spes damene , dette gjelder både jobb og privat. Jeg jobber like hardt og fortjener at folk behandler meg deretter. Det knekker meg helt å vite at folk som ikke kjenner meg eller bare kjenner jobb-meg går rundt og dømmer meg! Må bare få ut litt frustrasjon. Åååååå! Jeg er ikke et dårlig menneske! Jeg kan oppfattes streng på jobb men det er fordi jeg ikke får noe respekt der hvis ikke!!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min mann har også penger, vi har et fint hus og bil og mannen elsker meg, det hadde han ikke gjort hvis jeg var hans trofekone, da hadde han kun valgt meg for utseende og ikke fordi jeg har de kvalitetene han vil ha.

Anonymous poster hash: 3b80b...c91
Skrevet

Min mann har også penger, vi har et fint hus og bil og mannen elsker meg, det hadde han ikke gjort hvis jeg var hans trofekone, da hadde han kun valgt meg for utseende og ikke fordi jeg har de kvalitetene han vil ha.

Anonymous poster hash: 3b80b...c91

Utseendet ditt er altså ikke en av disse kvalitetene?

Skrevet

Hvordan føler du at mannen din ser på deg da? Så lenge han elsker deg så er det jo det som betyr noe. Men jeg skjønner hvis du føler at han også ser på deg som en trofekone.

Skrevet

Ellers er det nok bortimot naturlovstridig å like en sjef (og hans relasjoner).

De fleste jobber for å leve og ikke for å være kompis med sjefen.

AnonymBruker
Skrevet

well, er du en goldigger? hadde du vært sammen med mannen din dersom han ikke hadde hatt så mye penger og matrielle ting? dersom det er kjærlighet mellom dere, skal du bare drite i hva andre måtte mene om deg. det er mye missunnelse ute og går.... men samtidig, så fins det vel de som er mer opptatt av casha enn selve mennesket....

Anonymous poster hash: 41499...f0d
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hei! Jeg er gift med en mann som har endel penger, fint hus og fin bil. Sammen har vi en datter. Problemet mitt er at jeg føler folk ser på meg som en trofekone. Idag sa en kamerat av mannen: hu er fin å se på , men tar hu vare på deg? Og sånne kommentarer om utseende mitt hører jeg hele tiden. Jeg ofte på jobben hans og da føler jeg alle ser på meg som kona til sjefen og behandler meg deretter. Og vet mange her vi bor misliker meg uten grunn! Rettelse da spes damene , dette gjelder både jobb og privat. Jeg jobber like hardt og fortjener at folk behandler meg deretter. Det knekker meg helt å vite at folk som ikke kjenner meg eller bare kjenner jobb-meg går rundt og dømmer meg! Må bare få ut litt frustrasjon. Åååååå! Jeg er ikke et dårlig menneske! Jeg kan oppfattes streng på jobb men det er fordi jeg ikke får noe respekt der hvis ikke!!

Vel, hvis forholdet deres er bra så hadde du vel ikke skrevet det her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...