Gjest aab86 Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Hei! Jeg var i ett forhold med en i 1 år å forholdet tok slutt for 4 måneder siden. Det var ett vondt brudd fordi vi begge elsket hverandre og det var utrolig vanskelig å gi slipp. Vi var rett og slett ikke bra for hverandre, kranglet hele tiden og begge slet mye med sjalusi så dette ødela oss begge to. Jeg hadde det veldig vondt i tiden etter bruddet, han fant seg ei ny kort tid etter så dette var veldig vondt. Men han har hele tiden kontaktet meg å sagt at han savner meg og fortsatt er glad i meg å at det er vanskelig å komme over meg selvom han er sammen med hun nye. Nå har vi avtalt å treffes igjen, jeg bare føler at jeg må se han igjen. Trenger å møte han igjen... jeg vet at dette kanskje er dumt og at jeg gjør en feil her. Men jeg er 100% sikker på at jeg ikke kunne gått inn i ett forhold med han igjen. Er bare så sykt glad i han... Hva mener dere? Gjør jeg noe feil her? Å hva med nye dama hans, er det styggt gjort av meg mot henne å møte han?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Jeg synes det er stygt gjort av HAN og møte deg, nå som han har fått nye dame. Tenk om du hadde fått deg type, og han hadde reist for å møte eksen. Hmm. Anonymous poster hash: 129bc...d02 1
Gjest Anonym Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Hei! Jeg var i ett forhold med en i 1 år å forholdet tok slutt for 4 måneder siden. Det var ett vondt brudd fordi vi begge elsket hverandre og det var utrolig vanskelig å gi slipp. Vi var rett og slett ikke bra for hverandre, kranglet hele tiden og begge slet mye med sjalusi så dette ødela oss begge to. Jeg hadde det veldig vondt i tiden etter bruddet, han fant seg ei ny kort tid etter så dette var veldig vondt. Men han har hele tiden kontaktet meg å sagt at han savner meg og fortsatt er glad i meg å at det er vanskelig å komme over meg selvom han er sammen med hun nye. Nå har vi avtalt å treffes igjen, jeg bare føler at jeg må se han igjen. Trenger å møte han igjen... jeg vet at dette kanskje er dumt og at jeg gjør en feil her. Men jeg er 100% sikker på at jeg ikke kunne gått inn i ett forhold med han igjen. Er bare så sykt glad i han... Hva mener dere? Gjør jeg noe feil her? Å hva med nye dama hans, er det styggt gjort av meg mot henne å møte han? Det er dårlig gjort av deg og ikke minst HAN å møte deg, når han har dame. Det viser jo at fyren ikke er til å stole på. Hvorfor skal du møte han nå da? Sex ? Du sier at du aldri kan gå inn i noe forhold med han igjen..
Tusenpusen Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Litt enig med (den første) AB'en over meg her. Hvorfor er han så keen på å treffe deg, om han allerede har dame?
Gjest anonym Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Si ifra til dama hans at han fortsetter å legge an på deg!
Gjest aab86 Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 Han sier at han savner meg og er så glad i meg. Men at vi ikke fungerer sammen.. Nei, skal ikke møte han for sex. Vet ikke egentlig, føler bare jeg må se han igjen en siste gang.. vet det høres idiotisk ut.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 Det høres idiotisk ut fordi kjærlighet er idiotisk til tider.. Jeg syntes ikke du bør gjøre han med tanke på deg selv også.. Kan jeg spørre hbor gamle dere er? Anonymous poster hash: 8e298...16b
Gjest pusi Skrevet 2. juli 2013 #9 Skrevet 2. juli 2013 er bare dumt og si han ikke er til og stole på!( snakker av erfaring når jeg sier at er man sammen med noen man elsker er man ikke utro, for jeg har vert mye utro tidligere men er nå 10 år med samme mann og det kunne ikke falt meg inn og vert utro mot han) han har en reabound og savner deg, MØT han å se hva som skjer! A true love story never ends <3
frøkna Skrevet 2. juli 2013 #10 Skrevet 2. juli 2013 Møt på en offentlig plass så ikke noe upassende skjer. Helst ikke noe alkohol involvert. Prøv å hold samtalen vennskapelig, styr unna for mye savner deg jatta jatta og flørting. Skjønner godt behovet ditt for å møte han, men minn deg selv på at forholdet deres ikke har noen fremtid så ingenting skjer så det ødelegger det forholdet han er i nå.
Gjest aab86 Skrevet 2. juli 2013 #11 Skrevet 2. juli 2013 Tusen takk for råd/tips Kjenner jeg gru/gleder meg nå. Men skal bli godt å se han igjen kjenner jeg...
Gjest gjest Skrevet 2. juli 2013 #12 Skrevet 2. juli 2013 Tusen takk for råd/tips Kjenner jeg gru/gleder meg nå. Men skal bli godt å se han igjen kjenner jeg... Det var ikke du ts som skrev at du ble stygt dumpa av han her for ei stund tilbake på kg? Han som tok dop innimellom?
Gjest aab86 Skrevet 3. juli 2013 #13 Skrevet 3. juli 2013 Det var ikke du ts som skrev at du ble stygt dumpa av han her for ei stund tilbake på kg? Han som tok dop innimellom? Nei det var det ikke. Har aldri skevet innlegg her før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå