Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #1 Skrevet 7. juni 2002 Det er sikkert en del jenter her inne som har vært utro mot kjæresten sin og aldri har tenkt å fortelle det til ham noengang. Jeg lurer på hvordan dere hadde reagert dersom kjæresten deres kom hjem en dag og fortalte at han hadde vært utro, på omtrent samme måte som du var mot ham en gang. Man kan jo ikke kaste ham ut og kalle ham drittsekk for å ha vært utro når man har vært det selv, samtidig som det jo egentlig slett ikke er akseptabelt at han er utro. Han vet jo ikke at du har vært utro før, og ville nok reagere om du bare trakk på skuldrene og tilga ham på flekken også... Jeg bare funderer... Tutta
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Gjest Anonymous skrev (På 7.6.2002 den 18.50): Det er sikkert en del jenter her inne som har vært utro mot kjæresten sin og aldri har tenkt å fortelle det til ham noengang. Jeg lurer på hvordan dere hadde reagert dersom kjæresten deres kom hjem en dag og fortalte at han hadde vært utro, på omtrent samme måte som du var mot ham en gang. Man kan jo ikke kaste ham ut og kalle ham drittsekk for å ha vært utro når man har vært det selv, samtidig som det jo egentlig slett ikke er akseptabelt at han er utro. Han vet jo ikke at du har vært utro før, og ville nok reagere om du bare trakk på skuldrene og tilga ham på flekken også... Jeg bare funderer... Tutta Jeg funderer også Anonymkode: d4517...223
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 Hadde ikke kastet han ut. Har innerst inne alltid hatt tanken om et åpent forhold. Så hadde benyttet anledningen til å ta praten om å åpne opp forholdet. Anonymkode: 7efae...5cc
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 Hvordan i alle dager dukket denne opp etter så mange år??? Anonymkode: 3fb00...7c5 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 Samma det om tråden er gammel. Ja, gi folk en smak av sin egen medisin Anonymkode: fd19e...c83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå