Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er sikkert en del jenter her inne som har vært utro mot kjæresten sin og aldri har tenkt å fortelle det til ham noengang. Jeg lurer på hvordan dere hadde reagert dersom kjæresten deres kom hjem en dag og fortalte at han hadde vært utro, på omtrent samme måte som du var mot ham en gang. Man kan jo ikke kaste ham ut og kalle ham drittsekk for å ha vært utro når man har vært det selv, samtidig som det jo egentlig slett ikke er akseptabelt at han er utro. Han vet jo ikke at du har vært utro før, og ville nok reagere om du bare trakk på skuldrene og tilga ham på flekken også... Jeg bare funderer...

Tutta

• 18 år senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Gjest Anonymous skrev (På 7.6.2002 den 18.50):

Det er sikkert en del jenter her inne som har vært utro mot kjæresten sin og aldri har tenkt å fortelle det til ham noengang. Jeg lurer på hvordan dere hadde reagert dersom kjæresten deres kom hjem en dag og fortalte at han hadde vært utro, på omtrent samme måte som du var mot ham en gang. Man kan jo ikke kaste ham ut og kalle ham drittsekk for å ha vært utro når man har vært det selv, samtidig som det jo egentlig slett ikke er akseptabelt at han er utro. Han vet jo ikke at du har vært utro før, og ville nok reagere om du bare trakk på skuldrene og tilga ham på flekken også... Jeg bare funderer...

Tutta

Jeg funderer også

Anonymkode: d4517...223

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke kastet han ut. Har innerst inne alltid hatt tanken om et åpent forhold. Så hadde benyttet anledningen til å ta praten om å åpne opp forholdet. 

Anonymkode: 7efae...5cc

Skrevet

20 år gammel tråd jo! 🙈

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan i alle dager dukket denne opp etter så mange år???

Anonymkode: 3fb00...7c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samma det om tråden er gammel. Ja, gi folk en smak av sin egen medisin 

Anonymkode: fd19e...c83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...