Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har ei snuppe på 8mnd som de første 10 ukene av sitt liv ble delammet. Fra 10 uker ble det kun flaske-NAN med malt grunnet magen.

Hun har avføring hver dag, men varierer fra litt hard til vanlig. Begynte med grøt ved 5mnd og deretter ble det mere fast føde. Tenker nå at vi bør kutte ut malten. ....kan vi bare droppe den eller bør vi redusere gradvis? Har hørt fra ei venninne at barn kan bli avhengig av malt resten av livet......hun får pr idag 1ts malt i flaske med 210 vann og 7skjeer pulver...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å bare kutte det ut? Vi har brukt det bare ved behov.

Når hun er så stor som 8mnd kan du jo regulere med annen mat også, f.eks svisker.

AnonymBruker
Skrevet

Vi kuttet det bare ut, og det gikk veldig fint.

Anonymous poster hash: 33a70...f5b
Skrevet

Kutt det ut, slutt med nan og gå over til hipp. Hvis hun slet allerede fra 10 ukers alder, hvorfor har dere ikke prøvd andre merker?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt at nan er den flest babyer reagerer på, vet ikke om det stemmer men..

Anonymous poster hash: 33a70...f5b
Gjest Duftlys
Skrevet

NAN gav masse luftsmerter hos min baby. Gikk over til HIPP og null problemer! Kutting av malt bør etter min mening gjøres gradvis for å se reaksjonen:)

AnonymBruker
Skrevet

Aldri slitt med luft-bare hard mage. Da trapper vi forsiktig ned på malt. Takk for tilbakemeldinger

Anonymous poster hash: 41415...500

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...