AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Jeg sliter med høyden min, seriøst jeg sliter med den. Det er egentlig ikke slik at jeg personlig ønsker å være høyere, jeg trives egentlig som lav, det får meg til å skille meg ut blandt massen av vandrende trær der ute. Jeg er en mann/gutt og jeg er bare 165cm høy Ok jeg løy vel litt, jeg ønsker at jeg var høyere, igjen, ikke fordi jeg føler jeg ville oppnådd noe ved å bli høyere, jeg ville heller ikke blitt et bedre menneske enn jeg er per i dag, jeg tror faktisk at om jeg hadde vært høy så hadde jeg ikke utviklet en slik kul personlighet som jeg har (lar meg selv få lov til å skryte litt her) Nei jeg ønsker at jeg var høy fordi det er alt dere hunnkjønn tenker på (satt litt på spissen) Gang på gang har jeg blitt fortalt at om jeg bare var høyere så ville jeg vært super attraktiv, at om jeg bare var høyere så ville damene gitt meg en sjanse, om jeg bare var høyere så blablablabedibla. Jeg anser meg selv som en fin fyr, jeg har masse humor, tonnevis av selvironi, har fått høre at jeg kan være vanvittig sjarmerende, jeg er over gjennomsnittet intelligent, fjeset mitt ser ikke så aller verst ut heller, det hender til og med at jeg smiler til meg selv en gang innimellom når jeg støter på et speil, jeg er snill, har mer sympati og empati med andre enn hva som strengt talt er sunt og jeg har blitt fortalt at jeg utstråler en slags energi som folk elsker, jeg er rett å slett morsom å være rundt. Men allikevel, it's just not happening for me, og jeg begynner å bli mer å mer sikker på at min høyde, eller mangelen på vil bli min bane i kjærlighetslivet. Det nytter ikke å være awesome når alt kvinnene ser er centimetere Yeah, jeg ser til og med at enkelte mødre er fra seg fordi sønnen deres ikke vokser fort nok, eller kanskje ikke kommer til å bli høy nok. Det du lærer av å lese forum Deres tanker rundt dette folkens? Også finnes det noen andre stakkarer der ute som befinner seg i bunn 10 percentilen eller lavere? Speak up! Jeg vil høre deres erfaringer også! Anonymous poster hash: 9f916...649
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Sånn er det å være mindre pen dame også. Hadde jeg vært pen hadde menn likt meg, og jeg hadde fått mann, hus og barn. Istedet må jeg sannsynligvis leve alene fordi menn ser bare utseende. Synd, men slik er livet. Anonymous poster hash: 8a9a9...d47 11
Gjest Svampebob1 Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Jeg anser meg selv som en fin fyr, jeg har masse humor, tonnevis av selvironi, har fått høre at jeg kan være vanvittig sjarmerende, jeg er over gjennomsnittet intelligent, fjeset mitt ser ikke så aller verst ut heller, det hender til og med at jeg smiler til meg selv en gang innimellom når jeg støter på et speil, jeg er snill, har mer sympati og empati med andre enn hva som strengt talt er sunt og jeg har blitt fortalt at jeg utstråler en slags energi som folk elsker, jeg er rett å slett morsom å være rundt. Anonymous poster hash: 9f916...649 Om det er slik du er, så er det slik du må passe på å fremstå også. Og om du er snill, så trenger du ikke å si det. La de få lov til å oppleve det selv. La disse tingene kompensere for høyden din, så finner du deg garantert ei bra dame. 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Jeg vet hvem du er her på forumet, kjenner igjen skrivemåten, har også sett bilde av deg, og du er veldig kjekk. Jeg er 171cm høy jente, jeg hadde glatt gått ut med deg. Anonymous poster hash: 29b28...804 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Jeg liker lave menn. Anonymous poster hash: 36ae4...b0f 1
Gjest Vampen Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 Ikke overtenk. De færreste av oss er "perfekte", uavhengig om det er høyde, vekt, hår, hud, pupper, pikk, tenner, ansikt, kropp eller fandens oldemor. Det er allikevel fullt mulig å finne noen. Og alle er ikke så sveiseblinde at de ser utelukkende på ett trekk, det er "pakka" som betyr noe i det lange løp. Så fokuser heller på det du har, fremfor å bekymre deg for noe du ikke får gjort noe med. (Og sånn forresten, jeg kjenner flere menn som er både lavere og jevnhøye med deg. De er godt gift med søte damer.) 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 Eksen min var under 170, og selv er jeg 163. Ingen problem. Var sammen i over 2 år. Anonymous poster hash: 8979b...901
Urgalon Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Jeg kan bekrefte at det ikke hjelper å være veldig høy heller. Man må ha de riktige trekkene osv. Er man en person midt på den såkalte 1-10 skalaen har det ikke noe å si om man er høy eller lav.
Gjest Freakingawesome Skrevet 2. juli 2013 #9 Skrevet 2. juli 2013 (endret) Kan vist ikke redigere som anonym, Ville bare legge til at det vanlige grunnlaget til at jeg blir avvist (om jenta i det hele tatt gidder å snakke med meg) er at jenta ikke vil føle seg beskyttet med meg. Seriously? Vel ok så er jeg kanskje ikke så stor fysisk men psyken min er sterkere enn hva dere ville trudd om jeg fortalte det, Og er det ikke det man trenger i vår moderne verden? hva er sjansen for at en mammut eller en sabeltann tiger angriper oss på åpen gate liksom? Jeg ville trudd at en sterk psyke ville spilt en større rolle enn høyde og bulende muskler? Det jeg har vært igjennom ville ha ødelagt de aller fleste, det jeg har sett og opplevd ville sendt selv de største, sterkeste mennene rett på akutt psykiatrisk. Men her står jeg, alle 165centimetrene av meg, rakrygget å stolt (litt for stolt kanskje) trenger du en bauta? Vel her er jeg! Men neeh, jeg kan ikke beskytte noen, jeg er for lav til det tydeligvis. Pokker så frustrende dette Og der dreit jeg meg ut på AB..... Vel dere viste det sikkert fra før av jeg griner litt for mye på dette forumet. Men dere kvinner er geniale å snakke med om slikt som dette. Endret 2. juli 2013 av Freakingawesome
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #10 Skrevet 2. juli 2013 jeg foretrekker menn som er høye. 185 til 2 meter som regel. uansett hvor mange andre gode egenskaper fyren har. er han ikke høy nok er jeg ikke interessert.... Anonymous poster hash: 1f698...6d6 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #11 Skrevet 2. juli 2013 Kan vist ikke redigere som anonym, Ville bare legge til at det vanlige grunnlaget til at jeg blir avvist (om jenta i det hele tatt gidder å snakke med meg) er at jenta ikke vil føle seg beskyttet med meg. Seriously? Vel ok så er jeg kanskje ikke så stor fysisk men psyken min er sterkere enn hva dere ville trudd om jeg fortalte det, Og er det ikke det man trenger i vår moderne verden? hva er sjansen for at en mammut eller en sabeltann tiger angriper oss på åpen gate liksom? Jeg ville trudd at en sterk psyke ville spilt en større rolle enn høyde og bulende muskler? Det jeg har vært igjennom ville ha ødelagt de aller fleste, det jeg har sett og opplevd ville sendt selv de største, sterkeste mennene rett på akutt psykiatrisk. Men her står jeg, alle 165centimetrene av meg, rakrygget å stolt (litt for stolt kanskje) trenger du en bauta? Vel her er jeg! Men neeh, jeg kan ikke beskytte noen, jeg er for lav til det tydeligvis. Pokker så frustrende dette Og der dreit jeg meg ut på AB..... Vel dere viste det sikkert fra før av jeg griner litt for mye på dette forumet. Men dere kvinner er geniale å snakke med om slikt som dette. Det finnes jenter som ikke lever livet sitt etter urinstinkter. Jeg er 171, og trenger ikke en mann på 2 meter til å beskytte meg fra rovdyr, for å si det sånn. Anonymous poster hash: 29b28...804
Gjest Riskjeks Skrevet 2. juli 2013 #12 Skrevet 2. juli 2013 Hvis du er en flott person, har ikke høyden noe å si. Sikkert noen kvinner som "MÅ" ha en høy mann, men de er i mindretall. På forum som dette virker det som om både kvinner og menn har skyhøye krav til det motsatte kjønn, men i virkeligheten er det ikke slik. Det som på forum fremstilles som krav, er ikke annet enn preferanser. Som de fleste (voksne/modne) personer glemmer når de møter en de liker. Hvis du bare går rundt og depper pga høyden din, finner du deg ikke noe dame. Folk må fokusere på ine beste sider, ikke bli bitter og skylde på at høyden/håret/vekten/ansiktstrekkene osv gjør at man ikke "får seg noe".
Cessa74 Skrevet 2. juli 2013 #13 Skrevet 2. juli 2013 Kjære deg!! Så kjipt at du lar dette gå ut over selvtilliten din! Fullstendig undøvendig! Om dama ikke gidder å vurdere deg pga høyden din, så er hun jammen ikke verdt det! Har 2 bestekompiser som begge er under 170 - de har alltid vært populære - både i vennegjengen og bland de fleste damer - så jeg ser virkelig ikke problemet når jeg ser hvordan du beskriver deg selv? Da må du tydeligvis ut på nytt "beite" - finne nye steder å sjekke opp/ finne dame? Vi er alle forskjellige og med ulik smak - så det er jo ikke sånn at alle damer faller for lave menn - ei heller for de høye.. Det er mange søte og fine damer under 165 - så peil deg ut disse og skru på sjarmen - be yourself!! Bare et lite tips; Litt uheldig for lave gutter hvis de samtidig er veldig tynne/spinkle - så hva med å øke et per centimeter i bredden? Lykke til på damejakten - dette fikser du om du skrur av tankene rundt høyden din - tenker du på det smitter det bare over! Klem C 2
Gjest Freakingawesome Skrevet 2. juli 2013 #14 Skrevet 2. juli 2013 Hvis du er en flott person, har ikke høyden noe å si. Sikkert noen kvinner som "MÅ" ha en høy mann, men de er i mindretall. På forum som dette virker det som om både kvinner og menn har skyhøye krav til det motsatte kjønn, men i virkeligheten er det ikke slik. Det som på forum fremstilles som krav, er ikke annet enn preferanser. Som de fleste (voksne/modne) personer glemmer når de møter en de liker. Hvis du bare går rundt og depper pga høyden din, finner du deg ikke noe dame. Folk må fokusere på ine beste sider, ikke bli bitter og skylde på at høyden/håret/vekten/ansiktstrekkene osv gjør at man ikke "får seg noe". Mye fornuft i det du sier Men er ikke lett å glemme at man ikke rekker de fleste opp til haka engang når det er det eneste du konstant får høre av damene, når det er grunnen til avvisning 90% av tiden og når min mangel på høyde er en større cockblock enn din overfulle kamerat som nettopp spøy på kjolen til dama du prøvde å snakke med. Prøver å holde en positiv attitude når det kommer til høyden min, og tror jeg er relativt vellykket med det. Men kanskje kvinnene merker usikkerheten som ligger under masken? Hva vet jeg, alt jeg vet er at ikke skjer,
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #15 Skrevet 2. juli 2013 Jeg sliter med høyden min, seriøst jeg sliter med den. Det er egentlig ikke slik at jeg personlig ønsker å være høyere, jeg trives egentlig som lav, det får meg til å skille meg ut blandt massen av vandrende trær der ute. Jeg er en mann/gutt og jeg er bare 165cm høy Ok jeg løy vel litt, jeg ønsker at jeg var høyere, igjen, ikke fordi jeg føler jeg ville oppnådd noe ved å bli høyere, jeg ville heller ikke blitt et bedre menneske enn jeg er per i dag, jeg tror faktisk at om jeg hadde vært høy så hadde jeg ikke utviklet en slik kul personlighet som jeg har (lar meg selv få lov til å skryte litt her) Nei jeg ønsker at jeg var høy fordi det er alt dere hunnkjønn tenker på (satt litt på spissen) Gang på gang har jeg blitt fortalt at om jeg bare var høyere så ville jeg vært super attraktiv, at om jeg bare var høyere så ville damene gitt meg en sjanse, om jeg bare var høyere så blablablabedibla. Jeg anser meg selv som en fin fyr, jeg har masse humor, tonnevis av selvironi, har fått høre at jeg kan være vanvittig sjarmerende, jeg er over gjennomsnittet intelligent, fjeset mitt ser ikke så aller verst ut heller, det hender til og med at jeg smiler til meg selv en gang innimellom når jeg støter på et speil, jeg er snill, har mer sympati og empati med andre enn hva som strengt talt er sunt og jeg har blitt fortalt at jeg utstråler en slags energi som folk elsker, jeg er rett å slett morsom å være rundt. Men allikevel, it's just not happening for me, og jeg begynner å bli mer å mer sikker på at min høyde, eller mangelen på vil bli min bane i kjærlighetslivet. Det nytter ikke å være awesome når alt kvinnene ser er centimetere Yeah, jeg ser til og med at enkelte mødre er fra seg fordi sønnen deres ikke vokser fort nok, eller kanskje ikke kommer til å bli høy nok. Det du lærer av å lese forum Deres tanker rundt dette folkens? Også finnes det noen andre stakkarer der ute som befinner seg i bunn 10 percentilen eller lavere? Speak up! Jeg vil høre deres erfaringer også! Anonymous poster hash: 9f916...649 Hmm jeg er høy. 195 cm og damene liker meg ikke. Er 25 år og har aldri hatt dame. Har en bekjent som er 170 og han har hatt mange damer og er i et forhold med ei veldig pen jente nå som er høyere enn han. Tror ikke det med høyde har så mye å si du. Anonymous poster hash: cf045...402 3
Gjest Riskjeks Skrevet 2. juli 2013 #16 Skrevet 2. juli 2013 Mye fornuft i det du sier Men er ikke lett å glemme at man ikke rekker de fleste opp til haka engang når det er det eneste du konstant får høre av damene, når det er grunnen til avvisning 90% av tiden og når min mangel på høyde er en større cockblock enn din overfulle kamerat som nettopp spøy på kjolen til dama du prøvde å snakke med. Prøver å holde en positiv attitude når det kommer til høyden min, og tror jeg er relativt vellykket med det. Men kanskje kvinnene merker usikkerheten som ligger under masken? Hva vet jeg, alt jeg vet er at ikke skjer, Da har du kanskje møtt kvinner på feil sted? Tror ikke byen er noe sted for seriøse forhold, uansett hvor høy man er...
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #17 Skrevet 2. juli 2013 Få deg en grei jobb så skal ikke det være noe problem. Anonymous poster hash: a9984...6b6
Gjest Freakingawesome Skrevet 2. juli 2013 #18 Skrevet 2. juli 2013 (endret) Da har du kanskje møtt kvinner på feil sted? Tror ikke byen er noe sted for seriøse forhold, uansett hvor høy man er... Byen, fester, via venner via bekjente, via diverse aktiviteter jeg har deltatt på. Til og med prøvd å snakke med jenter jeg synes var søte på gata, uten noe større hell. Fikk telefonnummeret te ei her om dagen, viste seg at det var nummeret te noen andre Om det ikke er høyden så må jeg kanskje gå inn i meg selv å finne ut hva pokker det er som er galt. Fordi en ting er klart, noe er det. Og før du foreslår desperasjon, det er ikke slik at jeg driver å jakter hver eneste dag, jeg tar det egentlig ganske med ro, men jeg er ganske sosial av meg å liker å snakke med folk så det hender ofte at jeg snakker med randoms på gata. Endret 2. juli 2013 av Freakingawesome
Grønt blad Skrevet 2. juli 2013 #19 Skrevet 2. juli 2013 Jeg har en kompis som er rundt 160 cm. Han fikk i sin ungdom tilbud om veksthormoner eller lignende, men takket nei like før behandlingens skulle begynne fordi han fikk kjæreste. Det ga en selvtillitsboost. Lav høyde har nok gitt utfordringer på damefronten, men han har funnet gode kjærester. Nå er han 33, har en datter på tre og giftet seg i helgen. Selv om du ikke er den mest attraktive på markedet, betyr ikke det at du ikke kan få en god kjæreste.
Gjest badeand1 Skrevet 2. juli 2013 #20 Skrevet 2. juli 2013 For å være helt ærlig så er høyden din litt turnoff for min del, MEN hvis jeg får et bra førsteinntrykk av deg og liker deg (som person) fra første stund så er høyden din glemt tvert. Er ikke kjempebra å ha en for høy fyr heller (jeg er 164)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå