AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Hvilke badeoljer anbefales til de bittesmå?Anonymous poster hash: c9e2e...b21
Sunshower Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Vi bruker for øyeblikket noen dråper av Neutral sin babyolje.
Adrianne Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Hvor får dere kjøpt Neutrals olje? Jeg likte den veldig godt med storebror, men finner ikke den på butikken lenger. Brukte å handle den på Rema tidligere. Bruker nå den fra Dr. Greve, og den er også bra, men koster mye mer enn Neutral sin. Liker ikke oljen fra Natusan fordi jeg synes den blir for feit.
Sunshower Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Hvor får dere kjøpt Neutrals olje? Jeg likte den veldig godt med storebror, men finner ikke den på butikken lenger. Brukte å handle den på Rema tidligere. Bruker nå den fra Dr. Greve, og den er også bra, men koster mye mer enn Neutral sin. Liker ikke oljen fra Natusan fordi jeg synes den blir for feit Jeg har kjøpt på Spar. Men jeg kan se for meg at de har den på Meny også, der bruker de jo å ha ganske stort utvalg
Adrianne Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Jeg har kjøpt på Spar. Men jeg kan se for meg at de har den på Meny også, der bruker de jo å ha ganske stort utvalg Typisk at vi ikke har noen av delene her jeg bor
Sunshower Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 Typisk at vi ikke har noen av delene her jeg bor De har den på Boots apotek også https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=509885&c=1275&g=false
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 Mange badeoljer inneholder uheldige ingredienser for babyer og småbarn.. Anbefaler å kjøpe jordnøttolje på apoteket Rent og bra for barnehud Anonymous poster hash: 57dd0...5ff
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Jeg bruker weleda fra helskosten Anonymous poster hash: e94f0...143
Sissa Skrevet 3. juli 2013 #9 Skrevet 3. juli 2013 Jeg bruker Weleda fra helsekosten jeg også. Den serien er helt super, og mye bedre enn alt jeg har prøvd fra apoteket.
^^Belle^^ Skrevet 3. juli 2013 #10 Skrevet 3. juli 2013 Jeg bruker fra Green People sin babyserie. Kjøpes billig på feelunique.com
Ragg Skrevet 4. juli 2013 #12 Skrevet 4. juli 2013 Tomtom baby sin babyolje er fantastisk god. Kun naturlige ingredienser. Kjøper den på greenspirit.no Har og tomtom baby sin vaskegel <3 Kun naturlige ingredienser på babyhuden her i hus!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå