Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke badeoljer anbefales til de bittesmå?

Anonymous poster hash: c9e2e...b21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker for øyeblikket noen dråper av Neutral sin babyolje.

Skrevet

Hvor får dere kjøpt Neutrals olje? Jeg likte den veldig godt med storebror, men finner ikke den på butikken lenger. Brukte å handle den på Rema tidligere.

Bruker nå den fra Dr. Greve, og den er også bra, men koster mye mer enn Neutral sin.

Liker ikke oljen fra Natusan fordi jeg synes den blir for feit.

Skrevet

Hvor får dere kjøpt Neutrals olje? Jeg likte den veldig godt med storebror, men finner ikke den på butikken lenger. Brukte å handle den på Rema tidligere.

Bruker nå den fra Dr. Greve, og den er også bra, men koster mye mer enn Neutral sin.

Liker ikke oljen fra Natusan fordi jeg synes den blir for feit

Jeg har kjøpt på Spar. Men jeg kan se for meg at de har den på Meny også, der bruker de jo å ha ganske stort utvalg :)

Skrevet

Jeg har kjøpt på Spar. Men jeg kan se for meg at de har den på Meny også, der bruker de jo å ha ganske stort utvalg :)

Typisk at vi ikke har noen av delene her jeg bor :P

AnonymBruker
Skrevet

Mange badeoljer inneholder uheldige ingredienser for babyer og småbarn.. Anbefaler å kjøpe jordnøttolje på apoteket :) Rent og bra for barnehud :)

Anonymous poster hash: 57dd0...5ff

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker weleda fra helskosten

Anonymous poster hash: e94f0...143
Skrevet

Jeg bruker Weleda fra helsekosten jeg også. Den serien er helt super, og mye bedre enn alt jeg har prøvd fra apoteket.

Skrevet

Jeg bruker fra Green People sin babyserie. Kjøpes billig på feelunique.com :)

Skrevet

Tomtom baby sin babyolje er fantastisk god. Kun naturlige ingredienser. Kjøper den på greenspirit.no Har og tomtom baby sin vaskegel <3 Kun naturlige ingredienser på babyhuden her i hus!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...