AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Vi har en leilighet med en veranda og satt nettopp å tenkte på hvordan la babyen sove ute. Kan vi bare sette vognbagen på verandaen for å slippe å dra vogna opp trapper og trille den igjennom leiligheten? Selvsagt uten masse snø på verandaen. Kanskje litt dumt med tanke på katter? Andre ting som gjør det dumt? Andre som har gjort det selv? Er bare en tanke jeg fikk, så ikke hudflett meg om du er uenig Jeg skal ikke gjøre det om det er idiotisk. Anonymous poster hash: e548a...04e
Stinelin Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Det hadde jeg glatt gjort om bagen ble stående lunt, og babyen sovnet uten rugging/trilling. Ei tett vogn med kalesj og vindtrekk er jo lun og god og kan rugges på, men om man går inn for det får man det til med kun bag også. Katteproblematikken har du med vogn også, men man kan jo bruke nett på begge. Siden det er veranda har du antageligvis god utsikt fra inne, så det burde ikke være noen fare.
Blueberry Muffin Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 hvis det ikkje er på første etalse er viktig å passe på at banet ikkje kjem seg ut av selen hvis det ikkje er en veldig lite baby
charactouy Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Visst kan dere det. Bruk kattenett for sikkerhets skyld. Til vinteren kan dere for eksempel kjøpe et sammenleggbart bord eller lignende til å sette bagen på for å unngå å sette den i snøen.
Gjest Elyssa Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 (endret) Hvorfor ikke Kan evt stille den på et bord el. ja Endret 2. juli 2013 av Elyssa
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 Jo vi har god sikt til verandaen siden den har vindu helt ned til gulvet. Vi har ikke tenkt å bo her så veldig lenge så blir sikkkert bare når barnet er så lite at det ikke kan sette seg opp, men seler er jo uansett lurt i vogn senere, som i barnehagen. TsAnonymous poster hash: e548a...04e
siebaeo Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 Og det er jo ingen ulempe om babyen venner seg med å sovne uten å rugges/trilles/bysses! 1
Wesla Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Vi bor i 4 etg uten heis så her sover de med netting og baggene rett på betongen, ikke noe problem det:)
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #9 Skrevet 2. juli 2013 Du kan jo kjøpe brukt understell som står fast på verandaen dersom det er en type som er greit å få tak i. Anonymous poster hash: a1a5a...73c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå