Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tussi62
Skrevet

Hei! Er en dame som bør ned til ihvertfall 70 kg,siden ejg er 1,60 høy. Jeg har før fulgt magefølelsen om hva jeg skal ha i meg,og det gikk fram til 75 kg. Da orket jeg ikke mer,og vekta fløy opp til der den er nå. Men da jeg var nede på 75 kg,var det jo supert,men prbl.var jo tålimodigheta mi,så hva gjør dere der????

Jeg greide det da,så jeg vil greie det nå også,men åssen gjør dere det med tålmodigheta deres? Hvis den får en knekk mener jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest *MaggieQ*
Skrevet

Man må se det positive med en livsstilsendring. Ikke tenke diett, slanking og fokusere på alt som er forbudt og som man ikke kan nyte lenger.

Du skal fremdeles kunne kose deg med god mat, men med måte. Og finne motivasjonen i at kroppen føles sunn, frisk og sterk. At kroppen føles lett og fri og at du faktisk gjør noe godt for deg selv :)

Skrevet

Jeg lager meg gode, sunne vaner som jeg holder så lenge at jeg blir vant til det - da har jeg ikke noe å falle "tilbake" til. Jeg må få det usunne til å bli det normale.

Gjest tussi62
Skrevet

Takk for et par svar allerede. Jeg vil så gjerne,må bare høre på kroppen,er ikke 25 lenger,hehe. Men igår ble det 6 km med sykkel,det orkes ikke idag. Får se hva morgendagen bringer. Da jeg greide den vektnedgangen holdt jeg meg unna alle søtsaker unntatt på lørdager,men da begynte det å ikke bli så godt lenger,og det er jo bra.

Gjest tussi62
Skrevet

Har vært flink syns jeg nå,har gått 4 km igår og forrige dagen ble det sykling samme avstand. Jeg må ha vekk det som er rundt livet,håper inderlig å greie det.

Gjest tussi62
Skrevet (endret)

Idag,til frokost spiste jeg laks og eggerøre,kun to skiver og drakk vann til. "Stolt".

Også har jeg gått tur i 40 min.

Endret av tussi62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...