AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Jeg føler meg som en grå mus med mine brune øyne, rett og slett. Har mørkt langt hår, mørke øyenbryn og lett olivenfarget hud ; blir så lite farger med mine brune øyne! Av den grunn føler jeg meg mye mer selvsikker når jeg 'forfalsker' øyenfargen min Hadde du blitt skuffet om dama/mannen du var interessert i viste seg å forfalske noe slikt? Er 18 år, av den grunn all denne usikkerheten .. Anonymous poster hash: d7799...55e
mandel92 Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Nei. Egentlig bryr jeg meg fint lite om hvilken øyefarge folk har. Synes heller ikke bruk av fargelinser er noe annerledes enn bruk av sminke. Om du blir mer selvsikker av fargelinser synes jeg du skal fortsette med å bruke det 1
Gjest Riskjeks Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Hadde vært turn-off om jeg hadde møtt en mann med fargede linser gitt. Skjønner ikke hvorfor du "må" dette? Jeg har de samme fargene som deg, og har aldri tenkt at jeg har "lite farger"? Heller motsatt... Dessuten er det vanskelig å bruke fargelinser når man har brune øyne, brunfargen skinner gjennom. Og det ser unaturlig ut (uansett hva slags farge man har i utgangspunktet). 1
Charmander Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Care face, bare styr unna kattelinser og alt som skriker etter oppmerksomhet. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Jeg er blond, blåøyd og med lys hudtone. DET er lite farger, har alltid drømt om brune øyne og mørkt hår, vær stolt!Anonymous poster hash: 7fb76...e60 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 jeg synes ikke det ser ekte ut.jeg liker å se den ekte fargen uansett hvilken det måtte være. Anonymous poster hash: a16d7...db5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 Jeg synes brune øyne er fantastisk vakkert! Anonymous poster hash: cd796...9e1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #8 Skrevet 3. juli 2013 Jeg er lys blond, med lys hvit hud og grønne øyne som er på grensen til grå. Du har jo masse farge! Syns du er heldig jeg Anonymous poster hash: 4c83a...895
Alice123 Skrevet 3. juli 2013 #9 Skrevet 3. juli 2013 Man ser veldig lett at det er fargelinser (når pupillen trekker seg sammen blir det en glippe mellom fargen og pupillen hvor den EGENTLIGE fargen vises), og da blir det litt.... teit. Fargelinser kan fungere om man bruker en farge veldig nære sin opprinnelige farge, slik at overgangen mellom fake-farge og ekte-farge ikke blir så skarp. Brune øyne - varme brune linser (hazel?) fungerer Brune øyne - Blå/grønne/grå/etc linser fungerer ikke 1
Gjest badeand1 Skrevet 3. juli 2013 #10 Skrevet 3. juli 2013 Kommer an på fyren sin opprinnelige farge og fargen på linsene. Men skjønner deg TS, jeg har brunt hår og brune øyne selv. Er så sinnsykt lei det. Har lyst til å prøve fargelinser en gang men det er jo så dyrt.
Magnifique Skrevet 12. juli 2013 #11 Skrevet 12. juli 2013 Hei TS - Du har jo nydelige, mørke trekk! Er selv mørk, og veldig fornøyd med det Hva med å fokusere på riktig sminke? Mørke øyne kler sterkere farger, så prøv deg litt frem med forskjellige fagetoner. Jeg synes selv (ikke forå skryte) at jeg får vakre øyne når jeg bruker en del mascara. Det ser dramatisk og uskyldig ut på en gang. Prøv det, hvis du liker det Bestilte meg faktisk selv fargelinser for et par uker siden, fordi jeg ville prøve noe nytt. Endte med å bli litt skuffet, fordi de blå-grå linsene jeg brukte, fikk øynene mine til å se blasse ut. Smaken er selvsagt forskjellig, men mange gutter liker mørke skjønnheter - og det er jeg sikker på at du er!
Vulpes Skrevet 12. juli 2013 #12 Skrevet 12. juli 2013 Fargelinser kan være fint det, så lenge personen kler øyenfargen. Tullete fargelinser med lillafarge, kattepupiller eller annet som ikke ser naturlig ut er jeg derimot ikke så glad i. Det skal helst se ut som om øyenfargen kunne vært din naturlige.
kills Skrevet 12. juli 2013 #13 Skrevet 12. juli 2013 Jeg synes brune øyne er nydelige Har grønne øyne selv, men det hender seg jeg bruker brune sirkellinser på byen i blant. Er ingen som har kommet med negative kommentarer på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå