Nokia Skrevet 15. april 2004 #1 Del Skrevet 15. april 2004 Gucci, Fendi og Prada Det er hva vi vil ha, hva? DolceGabanna og Louis Vuitton Klesskapet mitt veier sikkert et tonn. Manolo Blahnik og DKNY En skjorte er ødelagt, jeg trenger en ny. Men - hva gjør denne slitne jeansen fra Cubus her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nokia Skrevet 15. april 2004 Forfatter #2 Del Skrevet 15. april 2004 Tine melk og Brelett smør Blåmuggost med sterk odør Lerum, Nestle, Småfolk-mat Vossafår er godt på fat. Coca Cola og Pepsi Max Kan Gildeskinke sendes på fax? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nokia Skrevet 15. april 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 15. april 2004 Opel, Passat og Audi A6 Porcher kan brukes for å få sex Volvo, Corolla, Golf og Renault - gid jeg kunne en BMW få! Skoda, Mercedes, Megane og Ka Polo er det jeg har råd til idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. april 2004 #4 Del Skrevet 15. april 2004 Hei Nokia Du vet at dette er et forum for bryllupsdagboeker?! Ellers skal du vaere velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nokia Skrevet 15. april 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 15. april 2004 På slikt no jeg kan bare rask respondere: Kan noen straks dagboken min moderere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nokia Skrevet 15. april 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 15. april 2004 Blir det hvit kjole fra Maggie Sottero kanskje en rød ifra Alfred Angelo? Velger du kjole fra Vera Wang: Husk - kjolen kan bare brukes èn gang!! (føler meg hjemme i bryllupsdagbøkene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nokia Skrevet 16. april 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 16. april 2004 If og Trygg Hansa, glem ikke Vital Gjensidige er kjent for å være jovial Terra, Vesta og Sparebank 1 Forsikring er ikke noe for skjøre ben Er uhellet ute og Enter er med sørg for å vær inne, det lønner seg best det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 16. april 2004 #8 Del Skrevet 16. april 2004 du er jammen meg flink til å rime, og jeg sender en hilsen til deg i denne midnatts time.. og det var alt, for jeg er syk og det er kaldt. må legge meg å sove, før jeg får vondt i mitt håve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå