AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Jeg skal nå snart reise på ferie til Frankrike i 3 uker. Gleder meg masse, men avhengig av internett som jeg er, er jeg rett og slett livredd for å måtte klare meg uten nett under hele oppholdet. Vi leier leilighet privat, dvs at vi ikke får noe wifi der vi skal bo. Har jo hørt om folk som kommer hjem fra ferie til monsteregninger, og vil selvsagt unngå dette. Er det noen løsning på hvordan jeg kan bruke mobilnett uten å betale for mye? Bruker Telenor, og mobilen min er låst til dette abonnementet(Telenor M+). Og hvordan er der med å få bruke wifi på restauranter, caféer etc? Håper noen kan hjelpe!Anonymous poster hash: 4f346...e1f
mandel92 Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 http://www.telenor.no/privat/mobil/utlandet/ Telenor har jo en del tilbud når det kommer til surfing i utlandet, så det trenger ikke å bli sjokkdyrt Men tror du ikke det kunne bli godt med en avkobling fra nettet en liten stund? Tror mange av oss kunne hatt godt av det
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Google "pub wifi" i byen du skal bo i. Anonymous poster hash: 108f8...64f
Neket Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Å låse opp tlf er gratis, så du kan kjøpe deg et kontantkort der borte og bruke det. Ellers er det nå plenty steder som har gratis wifi sikkert også i Frankrike. Og som Mandel92 sier, sjekk sidene til Telenor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå