Gjest Kiki Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Er det bare min kjæreste som - legger i fra seg skitne boxere overalt - ikke plukker opp neglene han har klipt av seg - ikke skyller vekk skjegget han har barbert av seg oppi vasken - legger i fra seg de små linsepakningene overalt - mer eller mindre slenger av seg et og et plagg gjennom hele stua mens han er på vei til dusjen - spiser som et beist og bryr seg ikke så mye om det skvetter litt på gulvet ut av skåla/fatet Hvorfor så rotete?
Gjest Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Hvorfor synes du at det er greit at han oppfører seg sånn? Man setter seg ned med mannen og legger linjene. Og så må du sørge for at han respekterer deg såpass at han gidder å ta dritten sin. Selvsagt er man to om å bestemme hjemmets standard, men akkurat det du nevner der bør være en selvfølge at man har orden på.
Gjest kiki Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Hvorfor synes du at det er greit at han oppfører seg sånn? Man setter seg ned med mannen og legger linjene. Og så må du sørge for at han respekterer deg såpass at han gidder å ta dritten sin. Selvsagt er man to om å bestemme hjemmets standard, men akkurat det du nevner der bør være en selvfølge at man har orden på. Syns overhodet ikke det er greit. Bare lurer på om dette er typisk for unge menn? Har ikke vært samboer med noen andre før han her. det hadde vært greit å slippe å mase om slike ting.
Gjest Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Tja. Mulig han har hatt en mor som har løpt etter og plukket opp etter han. Derfor må du ta en skikkelig prat. Snakk med store bokstaver. Det nytter som regel ikke med hint og underforståtte betydninger. Du må ikke la denne vanen få sette seg fast. Det er bedre å ta en skikkelig prat om sånt enn å mase konstant. Det vil slite ut deg og forholdet. Men mange unge menn er noe skikkelige rotebukker og surrehoder, ja. 1
Brimi Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Eneste min gjør er å la skjegget ligge igjen i vasken. Bryr meg ikke. Han vil ha det ryddig, han kan gjøre det selv.
mckinley Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 ... Som om jeg skulle skrevet det selv. Jeg kan ikke fordra maserollen, liker ikke å føle meg som morens hans og tror heller ikke det vil ha noen effekt i lengden, det vil derimot ofte gjøre forholdet surt. Det virker rett og slett som om han ikke ser hvor ekkelt det er, ser hvor skittent og rotete det er eller ser hvor pinlig det er å be folk på besøk når det er fullt av matrester og søle på gulvet (true story). Venter på kloke svar her inne.
miramis Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 Haha huff, kjæresten min er også rotete av seg, og slafser når han spiser! Er glad han ikke snorker, foo akkurat det takler jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Det vil bli fåtall av kloke svar her, vil jeg tro. Om en ikke skriver dem selv da. Ryddig- og rensomhet er ofte vage egenskaper hos menn som OFTE havner i et dårlig lys, om en skulle ha sammenlignet det med den gjennomsnittets kvinne. Det i seg selv er ingen unnskyldning for å ikke rydde etter seg selv da. Det er vel foretrukket om det er noe en har lært seg helst før en flyttet ut fra mamma da. Men noen ganger er ikke det tilfelle. Noen ganger kan det ta åresvis. Andre ganger aldri. Og jeg ser for meg at det å være en som rydder etter den andre i et samboerskap kan bli slitsomt på sikt. Sannsynligvis holdbart for de færreste, men det er og dem som ikke er like prippen og gal på det. Det føler det er en liten gråsone her om hvor mye en bør finne seg i og ikke. Det er vel en individuell sak når det kommer til hvert enkelt samboerskap, så en må nesten bare føle på det selv om hvor mye det skal til før det eventuelt er nok. Løsninger på dette problemet? Det finnes jo, men de som finnes er ganske enkel. Noen må rydde og vaske. Hvem det blir, er jo opp til dere da eventuelt. Anonymous poster hash: f523e...2c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå