Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mens dere er i et forhold? Jeg glemmer aldri han jeg hadde et forhold til før jeg traff min nåværende samboer og jeg tar meg selv ofte i å tenke på han, dette er slitsomt:(

Anonymous poster hash: f7865...580

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår så godt hvorfor denne type innlegg blir skrevet så mye for tiden, så derfor skal jeg prøve å ikke respondere noen ufin måte heller.

Men ja, å tenke mye på andre, når en allerede er i et forhold, er jo sannsynligvis ikke noen god følelse.

Anonymous poster hash: dfad1...9a0
Gjest anonym
Skrevet

Mens dere er i et forhold? Jeg glemmer aldri han jeg hadde et forhold til før jeg traff min nåværende samboer og jeg tar meg selv ofte i å tenke på han, dette er slitsomt:(

Kanskje du aldri ble ferdig med han? Er det han du egentlig har følelser for? Hvor lenge var du sammen med eksen din? Hvor la g tid gikk det før du ble sammen med din samboer? Hvor lenge har du vært sammen med din samboer? Hva føler du for din samboer?

AnonymBruker
Skrevet

Vi ble vel aldri ånkli sammen, men vi holdt på et år ca. Jeg fikk tidenes kjærlighetssorg etterpå og var lei meg i et år. Før jeg møtte min nåværende samboer, som er verdens snilleste og jeg er veldig glad i han, men jeg har ikke helt fe samme følelsene. Jeg sa egentlig til meg selv at jeg vil og skal aldri bli så forelsket i noen igjen fordi det gjør så forferdelig vondt når det ikke fungerer.

Gjest anonym
Skrevet

Vi ble vel aldri ånkli sammen, men vi holdt på et år ca. Jeg fikk tidenes kjærlighetssorg etterpå og var lei meg i et år. Før jeg møtte min nåværende samboer, som er verdens snilleste og jeg er veldig glad i han, men jeg har ikke helt fe samme følelsene. Jeg sa egentlig til meg selv at jeg vil og skal aldri bli så forelsket i noen igjen fordi det gjør så forferdelig vondt når det ikke fungerer.

Hvordan var han første i forhold til han du er sammen med nå? Mer type badboyish eller kanskje dere bare passet bedre sammen? Hvorfor ble det slutt, var det han som dumpa deg?

Ofte kan de forholdene som ikke fungerer ha de sterkeste følelsene, er min erfaring. Det funker ikke, men gud så sterke følelser! Var det litt sånn for dere?

AnonymBruker
Skrevet

Ble dere aldri helt ånkli sammen? Men dere holdt vel på å bli da, like før dere ikke lengre var?

Det hørtes veldig kjipt ut dette. Du må ikke begrense deg selv på den måten heller synes jeg.
Det gjør vondt å bli veldig forelsket i noen når det ikke fungerer, men du burde ikke la det hindre deg i å la følelsene blusse opp så meget som de bare kan, med hvem som helst. Det gjør vondt hvis det blir brutt, men blir det ikke bedre da om en ikke holder seg tilbake?

Det er jo en risikosport dette. Å få knust hjertet sitt sitter virkelig sine spor. Tro meg!
Men det limes tilbake og det kan som regel brukes igjen. Hvis en lar seg selv få lov da, riktig nok.

Anonymous poster hash: dfad1...9a0
AnonymBruker
Skrevet

Han var faktisk 17 år eldre enn meg, jeg var 23 da jeg traff han. Det ble vel får stor aldersforskjell og tror ikke han følte at det vile fungere i framtiden. Noe jeg såklart kan forstå. Men det går fortsatt ikke en dag uten at jeg tenker på han. Har lyst til og sende melding osv, men det blir helt feil i forhold til min nåværende samboer som ikke fortjener det.

Gjest Keikolina
Skrevet

Jeg har nok med den jeg har, blir det slutt kjøper jeg meg en ny dildo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...