Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt meg et smart cover som skal festes til Ipad magnetisk, men ipad er ikke magnetisk! Er det en feil eller? Hun i butikken sa at coveret skulle festes til alle ipader. Jeg har den siste, 4?

Anonymous poster hash: 600a4...634

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt meg et smart cover som skal festes til Ipad magnetisk, men ipad er ikke magnetisk! Er det en feil eller? Hun i butikken sa at coveret skulle festes til alle ipader. Jeg har den siste, 4?Anonymous poster hash: 600a4...634

Du må feste på siden.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har prøvd det. Har prøvd å dra magneten på coveret rundt om hele ipadden, men den fester seg ingen steder. Da jeg festet den til kjøleskapet satt den nesten fast, så magneten er sterk nok.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har prøvd det. Har prøvd å dra magneten på coveret rundt om hele ipadden, men den fester seg ingen steder. Da jeg festet den til kjøleskapet satt den nesten fast, så magneten er sterk nok.

Det er 99% sjanse for at du gjør det feil, og 1%sjanse for at du har den eneste umagnetiske ipaden.

Prøv litt til

Anonymous poster hash: f9534...446

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd og prøvd. Hvis den er magnetisk bør jo magneten feste seg hvor som helst på ipaden (utenom skjermen), eller er det kun en liten magnet på siden?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd og prøvd. Hvis den er magnetisk bør jo magneten feste seg hvor som helst på ipaden (utenom skjermen), eller er det kun en liten magnet på siden?

den fester seg bare der det er meningen at den skal feste seg. Stryk den over ipaden så fester den seg på kanten selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

den fester seg bare der det er meningen at den skal feste seg. Stryk den over ipaden så fester den seg på kanten selv. Anonymous poster hash: f9534...446

Det har jeg gjordt.

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg gjordt.

Gå på youtube og søk opp instruksjonsvideoer, det er vanskelig å forklare. Du må hekte/stryke.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har prøvd å bare holde coveret inntil slik youtubevideoer viser, men det funker ikke... Er det noe galt med ipaden da?

Skrevet

Har du prøvd alle sidene på ipaden og sjekka at magneten er rett vei?

Blir litt flaut å gå på eplehuset å be om hjelp å så snapper de den bare rett på framfor øya dine :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er derfor jeg ikke har dratt dit enda. Men ja jeg tror jeg har prøvd over hele og oppned og sidelengs.

Skrevet

Da tar du med deg alt å drar å treffer noen sakkyndige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...